Astronergy panelen - Delta Solivia omvormer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 451523

Topicstarter
Hallo,

Wij zijn ons aan het orienteren voor het plaatsen van zonnepanelen.

We hebben nu een aanbod voor Astronergy panelen (240 Wp) in combinatie met een Delta Solivia 20 TL omvormer.

Over de omvormer vind ik wel het een en ander, als ik het zo zie is dat wel een betrouwbare fabrikant en goeie kwaliteit omvormer.
De zonnepanelen, daar kan ik erg weinig info over vinden.

Weet iemand hier meer over de Astronergy panelen? Ervaringen, zijn ze bankable, is het een A merk paneel? Meer info over de omvormer is ook van harte welkom!

Thanks!

Miriam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lardman
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-05 08:09
Delta, goede middenmoot, nix bijzonders, geen horrorverhalen oid.
Astroenergy panelen zijn van Chint. Vooral een prijsvechter. In mijn optiek B klasse (ze zijn verzekerd door duitsers, dus geen C klasse)

vermoedelijke specs:
http://scottnangle.co.uk/doc/astro_poly.pdf

betaal er niet meer dan 1.4 euro per wattpiek voor exclusief installatie, anders kun je het elders goedkoper krijgen.

suc6!

2280+1730(O)+1380(plat)+880(N)+2395Wp+640Wp PV (hoezo verslaafd) 3.5kW Houtkacheltje, 2.5 kW Panasonic airco, Loria 6008 duo, sinds 1-07-2018 gasloos E-label A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 451523

Topicstarter
Dank voor de snelle reactie!

De firma waarvan we de offerte voor de Astronergy - Delta hebben (Maretec), leverde vroeger SunTech panelen. Waarom ze deze niet meer leveren is me niet helemaal duidelijk, maar voor zover ik lees zijn de SunTech panelen wel goed.

We hebben nog een ander aanbod voor Canadian Solar panelen met een Sunny Tripower omvormer. De Canadian Solar panelen zijn wel A merk, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 334569

Anoniem: 451523 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 21:24:
Dank voor de snelle reactie!

De firma waarvan we de offerte voor de Astronergy - Delta hebben (Maretec), leverde vroeger SunTech panelen. Waarom ze deze niet meer leveren is me niet helemaal duidelijk, maar voor zover ik lees zijn de SunTech panelen wel goed.

We hebben nog een ander aanbod voor Canadian Solar panelen met een Sunny Tripower omvormer. De Canadian Solar panelen zijn wel A merk, klopt dat?
SSC noemt Canadian solar "budgetline" Yingli en Suntech zijn de echte A merken.
Die tripower is ook wat gebruikelijker dan de Delta 20tl.

Flinke installatie overigens. Hoe groot wordt het daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lardman
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-05 08:09
Canadian solar klinkt canadees maar is net zo chinees als peking eend.
Suntechs zijn populair dus lastig aan te komen denk ik

2280+1730(O)+1380(plat)+880(N)+2395Wp+640Wp PV (hoezo verslaafd) 3.5kW Houtkacheltje, 2.5 kW Panasonic airco, Loria 6008 duo, sinds 1-07-2018 gasloos E-label A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238103

a en b
duo penotti
het zegt echt niks
want we weten er op de lange duur niets van
het zijn allemaal voorwendselen en toeschrijvingen die vallen onder de noemer marketing
het enige waar je nu pas iets over kan zeggen zijn tien jaar oude merken
Pagina: 1