Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan!
Dat maakt niet uit. Die download werkt ook gewoon met een OEM key. Enige is dat je wel telefonisch moet activeren.
Kan je dus gewoon gebruiken.
Kan je dus gewoon gebruiken.
Ey!! Macarena \o/
Retail waarschijnlijk,
maar je kan het ei.cfg bestandje aanpassen en het is een OEM, zie google
maar je kan het ei.cfg bestandje aanpassen en het is een OEM, zie google
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Ik heb in het verleden al retail downloads (technet) kunnen activeren op een laptop met de daarbij horende OEM key. Ook zonder een telefonische activatie.
Officieel mag het niet. De hierbovengenoemde betreffen retail versies, die kun je in de winkel kopen. OEM-Versies is een ander licensietype, en wordt alleen aan fabrikanten geleverd. Officieel werkt het niet om een Windows Retail met een OEM-Key te activeren, maar ik heb successverhalen gehoord.
OEM-Versies worden meegeleverd met kant-en-klare systemen. De enige DVD ervan is de herstel-DVD van de fabrikant zelf. Meestal kun je die in Windows zelf maken.
Maar een schone installatie heeft veel voordelen, je hebt bijvoorbeeld geen fabriekstroep.
Edit: Ik bedenk me net dat er ook OEM-DVD'tjes in omloop zijn, die hetzelfde werken als de Retail DVD's. Maar ook die mogen uitsluitend in bundels met nieuwe PC's verkocht worden.
OEM-Versies worden meegeleverd met kant-en-klare systemen. De enige DVD ervan is de herstel-DVD van de fabrikant zelf. Meestal kun je die in Windows zelf maken.
Maar een schone installatie heeft veel voordelen, je hebt bijvoorbeeld geen fabriekstroep.
Edit: Ik bedenk me net dat er ook OEM-DVD'tjes in omloop zijn, die hetzelfde werken als de Retail DVD's. Maar ook die mogen uitsluitend in bundels met nieuwe PC's verkocht worden.
[ Voor 14% gewijzigd door Joseph op 18-03-2012 18:47 ]
Download: is meestal retail. Start --> uitvoeren -->winver
Johann Sebastian Bach
Pagina: 1