Rodon tv meubel (Waar in het echt zien / of user foto's?)

Pagina: 1
Acties:

• Donster
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-12-2025
@tweakers mod
Het is lastig om te bepalen waar deze vraag nu thuishoort, op tweakers hebben we het grote huiskamer + hifi topic waar het er voornamelijk over gaat om foto's + info te plaatsen , en waar dergelijke vragen denk ik niet echt thuis horen. (maar ik kan het fout hebben) .. vandaar maar even een nieuw topic. (indien dit fout is , sorry)
--

Ik wil een tv meubel kopen en mijn oog is gevallen op het Rodon tv meubel van Hubertus Meble.

Hier het plaatje van het meubel:
Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadplaatjes.nl/20120318/479910.jpg

Inleiding vraag:
Ik wil liever niet blind online een meubel gaan kopen , maar ik kan geen winkel vinden waar ik het meubel "echt" kan aanschouwen. (vind alleen "webshop only" winkels)
De enige foto's die ik kan vinden zijn van die "pc gemaakte" foto's waarbij ik nou niet echt heel goed kan zien hoe het er in de "normale" huiskamer nou uit ziet. (zoals hierboven)

Vraag:
Weet iemand locatie(s) waar ik het meubel kan aanschouwen?
Of heeft iemand hier misschien dit meubel en kan hij/zij hier enkele foto's van maken?

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,
Daniel (Donster)

• w-dev
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-01 20:15
Ik denk dat je vraag prima in dit topic had gepast:
Het grote Audiomeubel topic!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:17

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik zag dat ze hem hier (weliswaar online) verkopen: http://www.trendymeubels.nl/filter/hubertus_meble/
Mail ze even, vraag wie de importeur van het spul is (if any), en kijk of je vandaar verder komt?
Heel eerlijk denk ik dat dat meer oplevert als vragen of iemand hem per ongeluk heeft staan; volgens mij heeft minimaal 80% van de tweakers namelijk gewoon Ikea als RTV meubel staan, en is de rest of zelfbouw of vrij prijzig.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Donster
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-12-2025
Bedankt voor jullie reacties.

Hoewel niet dit meubel ,heb ik wel een plek gevonden waar ik producten van dezelfde fabrikant kan bezichtigen.
Ik bel ze morgen wel even , mogelijk hebben ze hem wel ergens.