Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_tiaan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:10
Goedemiddag allen,

Ik ben zo ondertussen wel weer uitgekeken op mijn mobieltje en ben opzoek naar een mooie nieuwe.
De Motorola Motoluxe leek mij wel een hele mooie.
Hij heeft een goede camera, 4" scherm, front-camera, en een (denk ik) heel handig indicatie lampje.

Ik heb nog even verder zitten kijken, en toen kwam ik de LG Optimus 2x Speed tegen.
Betere front-camera, (veel) snellere dual-core processor (2x1000 MHz vs 1x800 MHz), en een full-hd camera.

Mijn vraag aan jullie is, voor welke telefoon zouden jullie gaan?
De Motoluxe met een mooier design, hij is kleiner, maar even groot scherm, en een lampje.
Of, de 2x speed, die eigenlijk veel beter is qua prestaties.

Is de LG die €40,- meer waard, ookal is hij een stuk ouder (dus misschien verouderde hardware)?

Dus: Design vs. Beter?

Alvast bedankt,
Christiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Heb geen eigen ervaring met de Moto, vind hem wel mooi :)
De LG heb ik ook niet zelf, maar een aantal mensen om me heen wel (waarschijnlijk omdat 't de eerste dual-core telefoon was) en daarvan weet ik, dat je met dit toestel geluk moet hebben, verschillende mensen hebben hem al lang weer verkocht (wegens onstabiele software, reboots, etc.), anderen hebben een prima werkend exemplaar. Omdat dit niet de eerste keer is, dat LG een toestel pruduceert, met op papier prima specs, maar brakke software, zou ik persoonlijk, denk ik, die gok niet wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxP101
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 07:48
Ik zou sowieso voor de 2X gaan, er izjn wel allerlei mensen die klagen over de standaard software maar als je hier gewoon een custom ROM opzet van XDA heb je gewoon een heerlijke telefoon. Ook zit Andorid 4.0 Ice Cream Sandwich ervoor aan te komen en is hiervan ook al een alpha versie van beschikbaar op XDA.

De motoluxe heeft echt een vreselijk trage MSM7227 processor waarvoor er nog niet eens flash ondersteuning voor is.

Geloof me het is echt sterk antiek als je vergelijkt wat een Tegra 2 kan in vergelijking met een oude Qualcomm core.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Ik zou zeker voor de LG Optimus 2x speed gaan, ik heb m zelf ook.
De Tegra 2 processor is erg snel, het scherm is goed (door de IPS technologie, die ook in onder andere de iPhone 4(s) word gebruikt), en er zijn veel Custom Roms voor.
De LG Optimus 2x speed is gewoon veel sneller, ook omdat de hardware veel nieuwer is.
Ook is een dual-core processor veel zuiniger dan een single-core processor.
Er zit ook een goede gpu in waardoor games zoals GTA 3 en Shadowgun er goed draaien, en de HDMI uitgang is ook handig.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dd1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 23:24

dd1

Ik heb zelf recent een soortgelijke overweging gemaakt en ben voor de 2x gegaan.
Deels vanwege de betere hardware (800MhZ is langzamer dan je denkt), deels vanwege slechte ervaringen met Motorola maar voornamelijk omdat LG toegezegd heeft Android ICS beschikbaar te stellen voor de Optimus 2X. Om dit moment draai ik gewoon de standaard 2.3 ROM zonder problemen! Accuduur kan natuurlijk altijd beter maar dat is tegenwoordig met elke smartphone zo. Zoals aangegeven heeft de 2X in tegenstelling tot de Moto ook gewoon flash ondersteuning.

[ Voor 23% gewijzigd door dd1 op 25-03-2012 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_tiaan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:10
Ok, bedankt allemaal!
Jullie keuze is duidelijk :)
Ik ga dan toch voor de 2X denk ik,
omdat ik nu zelf ook door heb dat een 800 mHz processor niet zo snel is...

Danku!
Pagina: 1