Verwijderd

Topicstarter
Beste forum bezoekers,

Ik krijg binnenkort een jubileum cadeau LCD televisie Samsung 32D550 vanuit Engeland van mijn werkgever.
Nu is mijn vraag is deze tv compatible met het Nederlandse netwerk wat voltage frequentie enz betreft.
Ik heb ITV van telfort.
Bijvoorbaad dank voor uw reactie.

• Daam
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-02 17:09
Op deze pagina staat een mooi overzicht van de standaard spanningen en frequenties in verschillende landen. Gewoon NL en UK even vergelijken ;)

Verwijderd

pricewatch: Samsung LE32D550 in grote mate is dit een Europees model de details zitten in de bijkomende code.
LE-32D550K1WXZG
LE32D550K1WXBT
LE32D550K1WXXN
LE32D550K1W
Gebruik je deze als monitor via ITV van telfort doos (HDMI, ...) zou dit probleemloos moeten werken.
Het UK toestel is waarschijnlijk een LE32D550K1WXXU
32” D550 LCD TV UK met CI+ volgens de specs.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Enige waar je verder even rekening mee moet houden is dat ze in de UK een andere stekker gebruiken. Op zich geen probleem, want zo te zien gaat er gewoon een standaard powercable in de achterkant van je TV die je kunt vervangen door een europees exemplaar.

Verwijderd

Of je gebruikt een verloopstekker UK -> nederlands
Afbeeldingslocatie: http://www.marktplaza.nl/images/1/95/18432895.jpg

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik denk dat je zelf ook wel had kunnen uitvinden wat de spanning en het type stekker in Engeland zijn. Met een verloopje moet je tv wel gewoon werken, aangezien je een externe tuner wil gaan gebruiken.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.