Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• reneetjuhh1991
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 14:24
Goedenavond,

Misschien zoek ik niet goed. Daar zouden we achter moeten komen.

Een tijd terug kwam er een artikel voorbij om een omnia 7 te unlocken via het internet

Nu vroeg ik mij dus af als ik het toestel unlock of ik dan nog updates ontvang van Microsoft/Samsung of dat ik hier van wordt afgesloten wegens een (illigale) unlock. Heeft hier iemand ervaring mee?

Alvast bedankt.

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
reneetjuhh1991 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 22:36:
Goedenavond,

Misschien zoek ik niet goed. Daar zouden we achter moeten komen.

Een tijd terug kwam er een artikel voorbij om een omnia 7 te unlocken via het internet

Nu vroeg ik mij dus af als ik het toestel unlock of ik dan nog updates ontvang van Microsoft/Samsung of dat ik hier van wordt afgesloten wegens een (illigale) unlock. Heeft hier iemand ervaring mee?

Alvast bedankt.
Mijn omnia 7 is al geunlocked sinds de eerste built van Microsoft (7004) en ik ontvang nog steeds netjes mijn update. :) Het is alleen niet meer mogelijk als je custom ROMS gaat draaien met je omnia 7.

[ Voor 11% gewijzigd door vali op 17-03-2012 23:22 ]

• reneetjuhh1991
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 14:24
Hoi,

Bedankt voor je reactie, ik ben niet van plan een custom rom te gaan draaien, ik wil het toestel alleen unlocken zodat ik buiten de marketplace om apps kan installeren. Heb genoeg leuke custom software gezien (onder andere van de maker van de unlock) om te kunnen zeggen JA ik wil het toestel unlocken.

Heb je verder nog tips aan software die de moeite waard is om te installeren?

EDIT: Na het testen en wat gegoogle ben ik tot de conclusie gekomen dat samsung de unlock heeft geblokkerd ondertussen. Helaas ik zal dus op een nieuwe versie moeten wachten.

[ Voor 18% gewijzigd door reneetjuhh1991 op 18-03-2012 00:34 ]

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
reneetjuhh1991 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 00:17:
Hoi,

Bedankt voor je reactie, ik ben niet van plan een custom rom te gaan draaien, ik wil het toestel alleen unlocken zodat ik buiten de marketplace om apps kan installeren. Heb genoeg leuke custom software gezien (onder andere van de maker van de unlock) om te kunnen zeggen JA ik wil het toestel unlocken.

Heb je verder nog tips aan software die de moeite waard is om te installeren?

EDIT: Na het testen en wat gegoogle ben ik tot de conclusie gekomen dat samsung de unlock heeft geblokkerd ondertussen. Helaas ik zal dus op een nieuwe versie moeten wachten.
Als je nog niet de fw versie 2424.11.11.2 hebt kan je gewoon via de browser je telefoon unlocken. Hier staat het beschreven hoe je dat moet doen.

Mocht je nu wel de firmware hebben, zou ik via zune je backup terug zetten en de unlock toepassen. De unlock blijf je behouden als je weer de laatste fw installeerd, alleen is het later niet meer mogelijk om een unlock opnieuw toe te passen (mocht je perongelijk je unlock verliezen)

apps die ik echt aanraad zijn:

Advanced config (werkt alleen met unlock)
battery status(werkt alleen met unlock)
fast xda( van de app store)
stop the music (van de app store)
WP7 root tools werkt alleen met unlock)
screen capture(werkt alleen met unlock)
Supreme Shortcuts(werkt alleen met unlock)

Hiermee maak je wp7 phone stuk leuker :-)

[ Voor 14% gewijzigd door vali op 19-03-2012 10:12 ]