Na een tijdje stoeien met html/css/tables moet ik toch concluderen dat ik iets over het hoofd zie of niet goed begrijp. Laat ik voorop stellen dat ik geen pro ben in website design en dat mijn kennis toch alweer wat jaartjes is gedateerd. Ik ben bezig om deze site te bouwen voor de vereniging waar ik lid van ben.
Aangezien we geen groot budget hebben voor dit soort dingen en toch representatief eruit willen komen heb ik dit project opgepakt mede ook omdat ik de site voor een onderdeel van de vereniging ook al had gebouwd.
De nieuwe site voor de vereniging wordt om de asfalt rockers site heen gebouwd zodat er 1 beheer systeem achter zit.
Het probleem:
-De afbeelding is in een div opgebouwd waar een table overheen valt.
Echter gaat nu de buiten kant van het ontwerp niet mee met het aantal berichten die er zijn en zien we dus maar een paar regels.
-Als ik de div meteen afsluit dan komt de tekst: onderwerpen , auteur, laatste bericht. onder de gele afbeelding te staan.
Ik loop dus te knoeien met combinatie van css en tables.
De site/pagina met het probleem is hier te zien:
http://www.asfaltrockers.nl/news.php?f=25
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb kunnen verwoorden
Aangezien we geen groot budget hebben voor dit soort dingen en toch representatief eruit willen komen heb ik dit project opgepakt mede ook omdat ik de site voor een onderdeel van de vereniging ook al had gebouwd.
De nieuwe site voor de vereniging wordt om de asfalt rockers site heen gebouwd zodat er 1 beheer systeem achter zit.
Het probleem:
-De afbeelding is in een div opgebouwd waar een table overheen valt.
Echter gaat nu de buiten kant van het ontwerp niet mee met het aantal berichten die er zijn en zien we dus maar een paar regels.
-Als ik de div meteen afsluit dan komt de tekst: onderwerpen , auteur, laatste bericht. onder de gele afbeelding te staan.
Ik loop dus te knoeien met combinatie van css en tables.
De site/pagina met het probleem is hier te zien:
http://www.asfaltrockers.nl/news.php?f=25
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb kunnen verwoorden