Toon posts:

iPhone 4S apps werken niet na aansluiten op macbook

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit zelfde probleem al een week geleden gehad:
Als ik mijn iPhone op mijn Macbook Pro aansluit en ik wil daarna mijn apps gebruiken dan werken ze niet allemaal meer. Vorige week deed geen enkele app het meer, nu doet Whatsapp bijvoorbeeld het wel, maar twitter en facebook o.a. niet meer. Ik krijg nog wel push-berichten te zien als ik berichten ontvang.

Ik heb het vorige week opgelost door alle apps opnieuw te installeren, maar ik heb geen zin om dit te blijven doen. Weet iemand hoe het komt dat dit gebeurt?

(Ik heb inmiddels iOS 5.1)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie inmiddels ook dat iTunes aangeeft dat ik 0 apps op mijn telefoon heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-10 07:02
ga eens naar de appstore en installeer een app, volgens mij doet hij het dan weer. ik had dit ook een keer, dat je geen apps kon openen en toen werkte dit (ik weet alleen niet of dit hetzelfde probleem is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat lost het probleem op, maar voorkomt niets.

Is er iemand bekend met het aangeven van 0 apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADulac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-06 20:31
Als het goed is staat in iTunes links in de kolom een kopje met apps, hier staan de apps in die jij op je telefoon hebt. wanneer deze er niet is heb je dus de apps van je telefoon niet op je Macbook staan. Als het goed is vraagt hij je ook een keer om de apps(aankopen) over te zetten naar je Mac, als hij dit niet doet moet je dit handmatig doen.