Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kopiëren en plakken --> text only?

Pagina: 1
Acties:

• SpaOrange
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-08-2022
Guys,

Er is een probleem waar ik al 2 dagen mee bezig ben om het te verhelpen. Van de week een nieuwe Windows 7 installatie uitgevoerd, met een schone installatie van Microsoft Office 2010.

Installatie is goed verlopen, alleen ik het kopiëren en plakken werkt niet zoals het moet werken. Als ik een tekst kopieer met opmaak - dan wordt deze als 'text-only' geplakt. Zonder enige opmaak dus!! Het gaat hier om teksten van een webpagina (heb IE, FF en Chrome al geprobeerd), naar Word 2010 of een andere teksteditor.

Alle instellingen binnen Word 2010 staan ook goed: http://prntscr.com/74gus

Enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-11 11:45
Bij het plakken moet je wel 'plakken speciaal' oid kiezen, daarna kun je kiezen wat je allemaal wilt overnemen qua opmaak etc.

• SpaOrange
Yes, staat aan - alleen daar heb ik de mogelijkheid om deze 'text-only' te plakken...

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:35

F.West98

Alweer 16 jaar hier

MEN-O schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 12:53:
Bij het plakken moet je wel 'plakken speciaal' oid kiezen, daarna kun je kiezen wat je allemaal wilt overnemen qua opmaak etc.
Als ik inhoud van een webpage plak via Ctrl+V komt de opmaak gewoon mee hoor ;)

Aangezien het een schone instal is, probeer Office eens opnieuw te installeren? Treedt het probleem ook op in de mail of een andere texteditor?
Kan je bestanden wel kopiëren en plakken? Lukt het in andere Office programma's ook niet of enkel niet in Word oid

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:17

Fiber

Beaches are for storming.

Kan het draadje niet meer vinden, maar een paar dagen terug had iemand hetzelfde probleem. Bleek met Outlook (instellingen) te maken te hebben.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• SpaOrange
Fiber schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 20:59:
Kan het draadje niet meer vinden, maar een paar dagen terug had iemand hetzelfde probleem. Bleek met Outlook (instellingen) te maken te hebben.
Weet je nog welke instellingen dit probleem veroorzaakte?
F.West98 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 20:48:
[...]

Als ik inhoud van een webpage plak via Ctrl+V komt de opmaak gewoon mee hoor ;)

Aangezien het een schone instal is, probeer Office eens opnieuw te installeren? Treedt het probleem ook op in de mail of een andere texteditor?
Kan je bestanden wel kopiëren en plakken? Lukt het in andere Office programma's ook niet of enkel niet in Word oid
Zojuist Office opnieuw geïnstalleerd, probleem blijft nog steeds bestaan. Yes, het probleem treedt op bij andere editors, bijvoorbeeld: Chrome --> Wordpad, geeft hij ook enkel de text-only. Je kunt wel gewoon text kopiëren en plakken, alleen de layout wordt niet meegenomen!

[ Voor 54% gewijzigd door SpaOrange op 28-03-2012 11:51 ]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:39

TheVMaster

Moderator WOS
Eh..dit lijkt mij een Office issue.... --> Move --> OFF

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Ik gebruik gewoon CTRL + C en dan daarna CTRL + V gaat altijd goed.

Johann Sebastian Bach

Pagina: 1