Ik ben een site aan het bouwen en ga voor het eerst gebruik maken van html5. Logischerwijs heb ik mij hierin verdiept en omdat ik dit niet professioneel doe zou ik graag feedback willen. Ik vind mijzelf iets bijbrengen niet erg, maar ik vind het vervelend dat ik nooit feedback krijg, ik blijf namelijk twijfelen of ik het correct doe. Mocht je tijd en ervaring hebben met html5 dan zou ik het tof vinden als je me van feedback wilt voorzien! Uiteraard zal ik je credit geven als alles af is door je te vermelden in mijn humans.txt.
Ik bouw mijn site eerst statisch en daarna ga ik er een WordPress theme van maken. Dit meldt ik even voor het geval je vraagt waarom iets een bepaalde class heeft. Ik zal alleen markup posten die voorkomt tussen de body tag. Mocht ik iets vergeten zijn dan hoor ik het graag, ik zal mijzelf dan verduidelijken. Ik zal beginnen met de blog listing.
Blog listing:
Ik bouw mijn site eerst statisch en daarna ga ik er een WordPress theme van maken. Dit meldt ik even voor het geval je vraagt waarom iets een bepaalde class heeft. Ik zal alleen markup posten die voorkomt tussen de body tag. Mocht ik iets vergeten zijn dan hoor ik het graag, ik zal mijzelf dan verduidelijken. Ik zal beginnen met de blog listing.
Blog listing:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
| <body class="blog"> <div id="page-wrapper"> <header id="main-header"> <h1>Site Title</h1> </header> <!-- #site-header --> <nav id="main-nav"> <ul> <li id="current-page"><a href="#">Blog</a></li><li><a href="#">Archives</a></li><li><a href="#">About</a></li><li><a href="#">Contact</a></li> </ul> </nav> <!-- #main-nav --> <section id="main-content"> <article class="entry-content"> <header class="entry-header"> <h1 class="entry-title"><a href="#">Entry Title</a></h1> <ul class="entry-meta"> <li><time datetime="2000-01-01">DAY, YYYY-MM-DD</time></li> <li><a href="#">Category A</a></li> </ul> </header> <p> Article text here. </p> </article> <!-- .entry-content --> <article class="entry-content"> <header class="entry-header"> <h1 class="entry-title"><a href="#">Entry Title</a></h1> <ul class="entry-meta"> <li><time datetime="2000-01-01">DAY, YYYY-MM-DD</time></li> <li><a href="#">Category A</a></li> </ul> </header> <p> Article text here. </p> </article> <!-- .entry-content --> </section> <!-- #main-content --> <footer id="main-footer"> <p>© 2010—2012 <a href="#">Author</a></p> <p class="rss-feeds"><a href="#">Entries RSS</a> <a href="#">Comments RSS</a></p> </footer> <!-- #main-footer --> </div> <!-- #page-wrapper --> </body> |