[mac mini] reageert op remote van tv. hoe stop ik dit?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-10 09:26
Ik heb mijn mac mini opnieuw geinstalleerd, en nu reageert hij op de afstandbediening van de tv. en dat is niet de bedoeling.
ik heb met candelair de apple remote gepaired met de mac, dus de mac zou ook niet op andere afstandbedieningen mogen reageren.

De mac is een core duo 1,66 Ghz, 512 MMB geheugen en 60 GB harddisk, met daarop OsX 10.5.8

Ik weet dat het anders kan, want voordat ik hem opnieuw geinstalleerd heb, reageerde de mac niet op andere afstandbedieningen.

Wie kan me helpen? ik vind nergens een soort " wake on .... " functie die ik uit kan zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-10 07:17

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Moet de mac wel op een apple remote blijven reageren? Anders kun je gewoon de infrarood ontvanger uitschakelen.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-10 09:34
Zet hem iets verder weg van de TV als dat die nu staat zodat het rechtstreekse IR Signaal niet bij de mac komt maar wel bij de tv

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-10 02:09
Systeemvoorkeuren > Beveiliging en privacy > Schakel infraroodontvanger voor afstandsbediening uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Daar kan je ook de knop uitzetten dat hij op elke afstandsbediening reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-10 09:26
verder van de tv kan bijna niet. hij staat ook op dezelfde plek als voordat ik hem opnieuw installeerde. darvoor reagerde hij ook niet op de remote van de tv, maar wel op de remote van apple. zodat ik front row kon gebruiken.
het is de bedoeling dat ik frontrow / xbmc ga gebruiken met de apple remote, zodat ik films op de beamerkan afspelen.
Pagina: 1