Is hier een oplossing voor?

Pagina: 1
Acties:

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
Ja, het gaat niet over iets heel spectaculairs hoor maar toch :). Ik heb webicons aanstaan (vindt ik leuker) maar wat mij opvalt is dat er een groot aantal users wel een link heeft ingevuld bij 'webicon' maar dat die niet meer beschikbaar is. Ik gok dat dit een overblijfsel is van de oude icons naar de nieuwe hier op de server. Resultaat ---> een schitterend rood kruisje
En nou niet zeggen dat het alleen maar newbies zijn want bijv. Llewella heeft het ook en nog wel meer die-hards (alleen die kan ik nu even niet vindne :P).

Dus kan er een soort check komen of kan iedereen er anders gewoon een keertje naar kijken :)?

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:35

The Legend

*Plop*

Ik ook :?

Ik ben toch malle pietje niet!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
Op zaterdag 24 maart 2001 18:46 schreef The Legend het volgende:
Ik ook :?
Nee jij niet :).. Mensen die twijfelen en willen checken, log uit, zet je prefs WEL op webicons en surf naar een draad waar je gepost hebt.. En tada controle.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Zover ik weet is het met PHP niet mogelijk om het bestaan van een file te checken op externe files, mocht je dit dus erg irritant vinden moet je gewoon webicons uitzetten :P.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Tuurlijk kan dat wel, je kunt met fsockopen gewoon een connectie openen, het bestand requesten en kijken wat voor status je terugkrijgt.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:31

Destruction

(ex-)Automonteur

Icestorm , ik zit momenteel niet ingelogd en ik zie de webicons gewoon hoor ! :)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op zaterdag 24 maart 2001 22:37 schreef pier het volgende:
Icestorm , ik zit momenteel niet ingelogd en ik zie de webicons gewoon hoor ! :)
Volgens mij moet je de tekst nog een keer goed teruglezen |:(

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:31

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 24 maart 2001 22:40 schreef Bulldog het volgende:

[..]

Volgens mij moet je de tekst nog een keer goed teruglezen |:(
Nou sorry maar wat denk je wat ik heb gedaan :
Op zaterdag 24 maart 2001 18:56 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Nee jij niet :).. Mensen die twijfelen en willen checken, log uit, zet je prefs WEL op webicons en surf naar een draad waar je gepost hebt.. En tada controle.
:)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:35

The Legend

*Plop*

Op zaterdag 24 maart 2001 18:56 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ok :)

Ik ben toch malle pietje niet!

Pagina: 1