Ik wil een goed HT setje samenstellen en heb er voor gekozen om speakers uit de kef r serie te gaan gebruiken (r100).
Nu wil ik daar een receiver bij hebben en heb deze geshortlist omdat ze allemaal ongeveer even duur zijn.
Marantz sr5006 (Of sr6006)
Denon AVR-3312CI
Yamaha RX-A810 zwart
Onkyo TX-NR709 zwart (Of NR-809).
Andere modellen/typen?
Ik heb de specs vergeleken en ik kom er niet echt uit.
De marantz werd mij door de winkel aangeraden maar qua specs zijn de andere iets beter (meer in en uitgangen, etc.).
Ook wil ik weten of het loont een ouder model te pakken. Of dat er binnenkort nieuwe modellen uitkomen (zodat deze veel goedkoper worden). Want ik ben niet echt thuis in de cyclus van dit soort producten.
Verder, wil ik als front kleine goede speakers (vandaar de r100's). Maar ik denk dat ik dan in films wat bass ga missen.
Is het dan mogelijk om dit te compenseren met de centre en de rears?
(Ik wil liever geen subwoofer.)
Nu wil ik daar een receiver bij hebben en heb deze geshortlist omdat ze allemaal ongeveer even duur zijn.
Marantz sr5006 (Of sr6006)
Denon AVR-3312CI
Yamaha RX-A810 zwart
Onkyo TX-NR709 zwart (Of NR-809).
Andere modellen/typen?
Ik heb de specs vergeleken en ik kom er niet echt uit.
De marantz werd mij door de winkel aangeraden maar qua specs zijn de andere iets beter (meer in en uitgangen, etc.).
Ook wil ik weten of het loont een ouder model te pakken. Of dat er binnenkort nieuwe modellen uitkomen (zodat deze veel goedkoper worden). Want ik ben niet echt thuis in de cyclus van dit soort producten.
Verder, wil ik als front kleine goede speakers (vandaar de r100's). Maar ik denk dat ik dan in films wat bass ga missen.
Is het dan mogelijk om dit te compenseren met de centre en de rears?
(Ik wil liever geen subwoofer.)
ik zie ik zie wat jij niet ziet