steam: geld afgeschreven, geen game.

Pagina: 1
Acties:
  • 9.560 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Beste tweakers,

Gisteravond Test drive unlimited 2 gekocht via steam, transactie via Ideal.

Nu is de aankoop niet goed gedaan, ik kwam na de ideal betaling terecht op een scherm dat de transactie bijna klaar was. toen ik daar op klikte opende steam. maar geen tdu2 in mijn gamelist klaar om te downloaden.
geld (19,95) is wel van mijn rekening afgeschreven.

Ik heb steam een bericht hierover gestuurd met duidelijk uitleg en screenshots en dat ik al betaald heb. waarop ik binnen 3 uur de volgende (copy/paste) reply kreeg.

Hello goofy

Thank you for contacting Steam Support.

It appears due to an error in the purchasing process, the transaction failed. We apologize for any inconvenience this issue may have caused.

Completely exit the Steam client and your web browser to ensure all pending checkout windows are closed before attempting the purchase again. Purchases may fail due to having multiple checkout attempts in process simultaneously.

Please attempt your purchase again using a web browser instead of the Steam client. If possible, please use Internet Explorer 7+ or Firefox to complete this transaction.

Make sure that you click the "Back to Shop" button after you have finished filling in your billing information. Do not hit your back button.

If you still encounter errors, please reply with a screenshot of the issue you are encountering and we will continue to troubleshoot.

ik krijg even een uitleg hoe ik moet betalen, ja dat snap ik! maar ze zeggen niks op mijn vraag of ik mijn geld kan terugkrijgen/een cdkey kan krijgen voor de game.

Dat een payment dan niet goed gaat door een bug in het systeem, "kan" maar dan verwacht ik wel dat het netjes word opgelost, zeker als iemand betaald heeft voor niks(!)

Ik heb nu gereageerd met de vraag of ze even moeite willen doen en lezen wat ik vraag. echter heb ik nog altijd geen reactie van steam. en zie ik de game ook niet in mijn gamelijst staan....

Heeft iemand ervaring met betalingbugs in steam en hoe ik mijn (weggegooide) geld kan terug krijgen? ik sta hier echt van te kijken...
de enige weg die ik kan vinden richting steam is de support afdeling. deze hebben echter nog altijd niet gereageerd..

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
Steam support is over het algemeen wel redelijk degelijk, ook al kan het soms een dag of 2 duren.

Maak je dus vooral niet te druk, blijf kalm in je mails, voeg een screenshot van je betalingsbewijs toe, en leg gewoon het probleem nog eens uit.

Je hier op Tweakers drukmaken terwijl het nog geen 24 uur geleden is haalt absoluut niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Laatst online: 24-08 22:50
dan de transactie fout gaat, kan eigenlijk niet maargoed, dan verwacht ik zoals je aangeeft degelijke support erop.

wanneer ik dan uitleg dat het geld van mijn rekening afgeschreven is en ik daarvan een screenshot ter bewijs meestuur, en dan zo'n copy\paste reactie krijg gaan me nekharen overeind staan..

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:41

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Tsja, of je blijft gewoon ademen natuurlijk :) Dat je als eerste een standaard antwoord krijgt is niet ideaal natuurlijk maar als je nu idd nogmaals de vraag hebt neergelegd zou ik gewoon even iets meer geduld hebben zodat ze ook de kans hebben om het uit te zoeken.

Om zeker te zijn, je hebt Steam ondertussen al een keer afgesloten gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat Tharulerz zegt :)

Heb geduld, er kunnen een aantal dagen overheengaan (houd ook rekening met het feit dat er een weekend tussenzit), maar het zal uiteindelijk goed komen.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:47
wat helemaal vreemd is, is dat ik hetzelfde probleem heb maar dan bij blizzard in plaats van steam.
Gisteren middag / avond Diablo 3 gekocht, geld is afgeschreven maar de game staat net zoals bij jou niet in mijn lijst.

Het kan goed zijn dus dat er gisteren een ideal bug was.
Ik ga der dan ook vanuit dat zoals bovenin al gezecht wordt, mail support en hoop dat je probleem redelijk snel opgelost wordt.

[ Voor 18% gewijzigd door hellfighter87 op 16-03-2012 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel340
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-08 23:03
Ik heb dit probleem ook 1x gehad, voor mij was de oplossing, dat ik al een bevestigings email had gehad met een link naar de game. Heb jij nog niet zo'n email gehad?

Core I5 12400F / MSI B660M / Gigabyte RX7600 / 32GB TeamElite DDR43200 / Windows 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het zelf ook een keer gehad, duurde 3 - 4 dagen voordat ik het spel had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Er staat ergens in de FAQ dat het tot 48u kan duren onder normale omstandigheden. Nog even geduld dus.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChimplyAmazing
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 12-05-2021
Beetje laat, maar boeiuh.
Bij mij zei Steam ook eerst dat ze het geld niet hadden aangenomen en dat het bij mijn bank lag. 4 dagen later belandde het spel alsnog in mijn bibliotheek, zonder extra kosten of iets dergelijks.
Als dit je gebeurt moet je dus gewoon even wachten... :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frieks
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 09:44
@ChimplyAmazing

Beetje laat zegt ie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Laatst online: 12:10

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Euh ja, het is niet heel zinvol om 9 jaar later nog op een topic te reageren... Slotje dus :).

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Zullen we deze topics maar gewoon laten waar ze horen? :)

@Bart ® Damn, net te laat :p

[ Voor 23% gewijzigd door BM op 12-05-2021 16:30 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Laatst online: 12:10

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

BM schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 16:30:
Zullen we deze topics maar gewoon laten waar ze horen? :)

@Bart ® Damn, net te laat :p
Je wordt oud :7.

Cunning linguist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
* BM schuifelt maar weer met een advocaatje de zon in...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.