[iPhone 3GS]Opnemen lukt vaak niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Zoals de titel al doet vermoeden heb ik vaak problemen met de telefoon opnemen. ;) Zodra ik gebeld wordt en de telefoon op wil nemen (door te sliden), werkt de slide niet. Af en toe helpt het door het geluid aan/uit te zetten. Dan lijkt de slider ineens weer te werken. Een andere keer slide hij wel, maar schiet hij gelijk weer terug waardoor ik alsnog niet opneem.

Nu heb ik op het internet rondgezocht en een berg aan informatie gevonden. Zo zou het kunnen zijn dat ik teveel apps open heb staan (getest, niet het geval), dat ik mijn netwerk settings moest resetten (gedaan, niet het geval), of dat mijn scherm defect zou zijn. Dit lijkt me een beetje onwaarschijnlijk omdat de telefoon verder prima werkt. Alleen als ik gebeld wordt begint het gelazer.

Ik draai nu de laatste versie van iOS 5.1. Ook met vorige versies van iOS had ik last van dit probleem. Ik ben nu in twijfel of ik het toestel op moet gaan sturen. Is het toestel werkelijk defect, of is het gewoon een software bug? Bovendien weet ik niet of ik nog garantie heb. Het is een T-mobile toestel (heb geen T-mobile abbo meer), waar 2 jaar garantie op zou zitten?! :s Ik zou niet eens weten waar ik nu dan terecht zou moeten. Bij de winkel (studentmobiel), T-mobile zelf (onlangs dat ik geen abbo meer bij hun heb), of direct bij Apple?

Had vandaag al bijna m'n iPhone uit het raam gegooid omdat het de zoveelste keer was dat ik een zeer belangrijk telefoontje heb gemist... :'(