Telefoon abbo verlengen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik zit met een probleem, ik wil in april weer een nieuwe telefoon. nu zit ik er alleen mee dat ik graag bij vodafone wil blijven. ben een tevreden klant en de nieuwe abonnementen van vodafone ( hoewel duur, maar ja dat is bij elke provider zo ) zijn voor mij aantrekkelijk. logischerwijs zou je dan gaan verlengen. dit zou ik ook doen als de bijbetaling van de htc one s die ik wil niet met 100 euro omhoog ging. Dat snap ik niet, ik zou voor een nieuw 1 jarig abbo 156 euro bij moeten betalen, maar voor een verlenging van een jaar 251 :S

mijn vraag, kan ik als bestaande klant van vodafone een nieuw abonnement afsluiten met behoud van mijn nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijssie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:02
Als er de optie nummerbehoud is wel ;) In principe kun je bij elke provider je nummer behouden.

Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 14:13
Wat werd je verteld toen je ze opbelde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Je kunt geen nieuw abo afsluiten met behoud van je nummer bij je huidige provider, dat heet dan "verlengen" en dat is meestal (niet altijd) nadelig, zoals je al ontdekt hebt.
Het kan wel via een omweggetje: abo opzeggen, prepaid simkaartje (van andere provider) kopen, nummer daarheen laten porteren, vervolgens nummer weer naar nieuw abo laten porteren.

Heb je ze trouwens al eens gevraagd, of ze je geen aanbod kunnen doen ? Ik kreeg destijds een vrij redelijk aanbod, niet helemaal hetzelfde, als bij een nieuw abo, maar toch zo goed, dat ik voor het kleine verschil niet die rompslomp van prepaid simmetje kopen en tweemaal nummer porteren, overhad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

feelthepower schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:15:
Wat werd je verteld toen je ze opbelde?
Of als je liever fora hebt, vraag het hier: http://forum.vodafone.nl/ :)

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Vaak zijn het ook aanbiedingen die elke week weer verschillen, Misschien even wachten tot je daadwerkelijk kan verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Persoonlijk zou ik verder kijken dan je neus lang is. Is zo'n abonnement met telefoon werkelijk een aanbieding?
Ik heb nu SimOnly bij Telfort en werd afgelopen week benaderd door Telfort. Ik kon kiezen tussen verlengen met SimOnly, of een abonnement met toestel. Als ik voor een toestel van 200 euro zou gaan, zou dat mij in 2 jaar contractduur met die telefoon gratis maar liefst 900 euro kosten. Als ik SimOnly zou gaan en hetzelfde toestel los zou kopen, zou dat me over 2 jaar uitgesmeerd 600 euro kosten. Een telefoon op afbetaling bij je abonnement kost je dus in dat geval 50% extra :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan voor los toestel en SIM Only inderdaad, kost in verreweg de meeste gevallen minder ;) (en in dat geval kan je ook overstappen naar een goede SIM Only aanbieder die minder kost)
Pagina: 1