Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gala bolide GEZOCHT!

Pagina: 1
Acties:
  • 536 views

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11 23:09
1 Juni 2012 hebben wij een Gala te vieren op school, ter ere van mijn examenjaar
Nu gaat de traditie dat iedereen in mooie of sportieve bolides aan komt rijden,

zijn er tweakers die mij hier tegen betaling mee willen helpen?

Heb je een mooie auto staan en zou je deze een dagdeel uit willen lenen?
Zou te gek zijn, de meeste sites die ik af heb gezocht zijn vaak erg duur en als scholier heb ik niet zo heel veel te makken

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:19

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Welke regio?

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:18
waar woon je? dat is misschien wel een goed begin.

En ik gok dat niemand zijn sportieve auto blind aan iemand uitleent als hij niet zelf rijdt.

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Iemand op tweakers rijd toch een Corvette? Kan je altijd vragen of hij chauffeur wil zijn, maar denk dat niemand zijn bolide te leen aanbied zonder zelf achter het stuur te zitten :P

Je kan wel kijken naar de wat goedkopere sportauto's, een MX5 (dacht 100 euro per dag), RCZ van Peugeot, Cabrio's ogen al snel wat 'sportiever' dan normale auto's. Maar dan zit je al snel met extra kosten als borg, xx-jaren je rijbewijs en waarschijnlijk nog leeftijdsrestrictie.

Niemand in de familie met een nieuwe BMW serie 3 of dergelijke? Die ogen altijd vrij 'luxe'.

[ Voor 54% gewijzigd door SinergyX op 16-03-2012 12:50 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11 23:09
Gala optocht vindt plaats in Winssen, kwartiertje rijden van Nijmegen af!

Ik snap dat er wel wat geregeld moet worden met wie rijdt natuurlijk, maar ik denk dat als iemand bereid is mee te werken dat ook wel moet lukken

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:23
Ik heb een Renault Clio 1.5dCi in de aanbieding.

Voor 3250 euro mag je hem een dagdeel lenen :) Boetes e.d. worden gewoon doorberekend achteraf.

[/niet-serieus]

Ik denk dat je hier alleen wat kan regelen als degene zelf achter het stuur zit. Ik zou zelf nooit mijn auto uitlenen aan mensen (behalve mijn vader o.i.d.).

[ Voor 37% gewijzigd door Beerkeeper op 16-03-2012 12:51 ]

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hier in Gouda rijden er trouwens ook 'speciale' taxies, waaronder zo'n echte amerikaanse en een zwarte mustang. Mogelijk dat ze in de buurt van Nijmegen ook zoiets hebben?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:11

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Doe het origineel, en vraag of iemand met een truck van Keep Them Rolling

Zoiets dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.ktr.nl/_wp_generated/eb1215bd80cc.jpg

Of zoiets, da's natuurlijk helemaal gaaf:

Afbeeldingslocatie: http://www.ktr.nl/_wp_generated/8d331b2a8ed8.jpg

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-11 22:32

Joostk

Barkrukprofeet

Vraag KnightWolf anders eens hij heeft een Trans Am. Misschien wil hij rijden als jij dat wilt.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dit valt toch echt een beetje onder marktplaats/v&a achtige praktijken. Op GoT willen we elkaar graag helpen, maar het (betaald) zoeken/vragen om diensten is niet de bedoeling
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.