LH-RH7000S defect wat nu?

Pagina: 1
Acties:

• DuTcHaBle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-11 16:35
Hallo medetweakers,

Ik zit met het volgende probleem. Mijn huidige DVD speler heeft het begeven. Het eerste probleem was dat hij niet uit standby wilde komen. Het lampje op de DVD speler brande wel, maar hij kwam niet uit standby.
Ik heb toen de DVD speler opgemaakt en de zekering en even uitgehaald. Toen ik deze er weer ik plaatste ging de DVD speler wel weer aan, maar helaas werkt de DVD speler nog niet naar behoren. Hij geeft nu alleen de melding 'please wait'. Dit duurt uren en uren, maar meer doet hij niet. Ik ben bang dat hij overleden is.

Omdat het een complete set was met subwoofer en speakers vind ik het zonde om een compleet nieuwe set aan te schaffen. De subwoofer wordt aangesloten vanaf de DVD speler door middel van een DIN aansluiting.
Aangezien de huidige DVD speler geen DIN aansluiting hebben is het voor mij niet mogelijk om een random DVD speler aan te schaffen en aan te sluiten. De subwoofer wordt alleen geactiveerd door middel van de DIN aansluiting naar de DVD speler toe.

Ik heb LG een mail gestuurd of zij mij konden vertellen of het mogelijk was om een ander type DVD speler erop aan te sluiten met een DIN aansluiting, zodat hij zou werken. Helaas konden zij mij hier geen antwoord op geven en verwezen maar naar de website om specificaties met elkaar te gaan vergelijken.

Nu is mijn vraag als volgt:
- Is het mogelijk om een andere type DVD speler aan te sluiten op mijn subwoofer door middel van DIN, zodat ik nog steeds gebruik kan maken van mijn subwoofer en de speakers?
- Kennen jullie deze foutmelding en is dit makkelijk op te lossen?
- Mocht iemand deze DVD speler hebben zal ik deze ander ook wel willen overnemen?

Dit is een link waarbij je de handleiding kan downloaden:
http://diplodocs.nl/gebru...dleiding/LG/LH-RH7000S-_N

Ik heb deze net gedownload en het werkt zonder problemen. Mocht de handleiding nodig zijn om een beeld te krijgen wat ik excact bedoel met de aansluitingen etc. Op de DVD speler wordt de aansluiting benoemd naar 'SYSTEM'.

Mijn dank is groot.

Perfect, just like me

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
usefull schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:09:

Ik heb toen de DVD speler opgemaakt en de zekering en even uitgehaald.
Beetje oogschaduw en wat lippenstift? :+

Ik denk niet dat je dit soort kant en klare setjes makkelijk kan vervangen. Een DIN is een vrij specifieke aansluiting welke alleen in kant en klare setjes verwerkt zit. Het is dus wel mogelijk een andere aan te sluiten, maar vind er maar eens een.

Over welke foutmelding heb je het precies en waarom heb je de set niet naar de winkel teruggebracht?

• DuTcHaBle
Het is inderdaad opengemaakt. De foutmelding had ik in de tekst vermeld.

Hij geeft nu alleen de melding 'please wait'.

Deze melding geeft hij dus continue en hij blijft het opnieuw aangeven, alsof hij steeds opnieuw op wilt starten. Er zit ook een harde schijf in, dus wellicht zal ik deze even moeten loskoppelen, wellicht dat deze een conflict geeft. Winkel terug brengen is geen optie. De set is al wat jaartjes oud en heb hem ook destijds overgekocht.

Perfect, just like me

• DuTcHaBle
Hij is gemaakt.

Perfect, just like me

• FreeLighting
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-11 12:26

FreeLighting

Heel de dag up's en down's!

Zou je misschien kunnen vertellen hoe hij ineens weer werkt? Hiermee heb ik ook problemen en is het misschien ook handig voor mensen met ditzelfde soort probleem.

Liftmonteur: Heel de dag up's en down's!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
usefull schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 17:01:
Het is inderdaad opengemaakt. De foutmelding had ik in de tekst vermeld.

Hij geeft nu alleen de melding 'please wait'.

Deze melding geeft hij dus continue en hij blijft het opnieuw aangeven, alsof hij steeds opnieuw op wilt starten. Er zit ook een harde schijf in, dus wellicht zal ik deze even moeten loskoppelen, wellicht dat deze een conflict geeft. Winkel terug brengen is geen optie. De set is al wat jaartjes oud en heb hem ook destijds overgekocht.
Sorry, maar "please wait" vind ik nou niet echt een foutmelding, vandaar mijn vraag. Maar mooi dat het opgelost is. Wellicht dat je inderdaad ook meteen de oplossing even kan geven.

Verwijderd

Hoe dan?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2012 09:49 ]

• DuTcHaBle
Hij heeft enige tijd uitgestaan en ineens deed hij het. Heb er zelf niks meer aan gedaan.

Perfect, just like me

Pagina: 1