Probleem:
De logitech squeezebox verliest de verbinding met het wireless netwerk (accespoint1) De Squeezebox staat binnen een straal van 3 meter van Accespoint1
Als ik de Squeezebox uit zet en weer aan dan komt er geen connectie. Als ik eerst Accespoint uitzet en vervolgens de squeezebox dan doet die het weer een tijdje. Maar verliest na een poosje weer de verbinding.
Het zelfde geldt voor accespoint2 die in verbinding staat met een squeezebox boom.
Instellingen:
- Alle accesppoint zenden op andere kanalen uit hier ga ik nog wat mee testen.
- De router met wifi heeft DHCP aan staan.
- Accespoint 1&2 krijgen IP van router
- SSID zij hetzelfde van de router en accespoints evenals het wachtwoord.
- Alle apparatuur is van linksys.
Ik heb ergens gelezen dat ik de accespoint een fysiek adres moet geven en dan de DHCP in de Router een bereik geven die niet overlapt met deze waarden b.v.
Router: 192.168.1.1 & DHCP 192.168.1.5 t/m 192.168.1.20
AP1:192.168.1.2
AP2:192.168.1.3
Klopt dit wie kan mij helpen?
De logitech squeezebox verliest de verbinding met het wireless netwerk (accespoint1) De Squeezebox staat binnen een straal van 3 meter van Accespoint1
Als ik de Squeezebox uit zet en weer aan dan komt er geen connectie. Als ik eerst Accespoint uitzet en vervolgens de squeezebox dan doet die het weer een tijdje. Maar verliest na een poosje weer de verbinding.
Het zelfde geldt voor accespoint2 die in verbinding staat met een squeezebox boom.
Instellingen:
- Alle accesppoint zenden op andere kanalen uit hier ga ik nog wat mee testen.
- De router met wifi heeft DHCP aan staan.
- Accespoint 1&2 krijgen IP van router
- SSID zij hetzelfde van de router en accespoints evenals het wachtwoord.
- Alle apparatuur is van linksys.
Ik heb ergens gelezen dat ik de accespoint een fysiek adres moet geven en dan de DHCP in de Router een bereik geven die niet overlapt met deze waarden b.v.
Router: 192.168.1.1 & DHCP 192.168.1.5 t/m 192.168.1.20
AP1:192.168.1.2
AP2:192.168.1.3
Klopt dit wie kan mij helpen?