Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Beste Tweakers,

Sins gisteren hield mijn nokia n97 mini er ineens mee op, sochtens deed alles het nog naar behoren, toen ik een uurtje later de trein in stapte en eventjes op mijn mobiel dacht te kijken begon mijn scherm vreemt te doen.. Eerst wat strepen, toen wat schokkerige beelden. Later werd alles snel erger en binnen 30min had ik vrijwel geen tot bijna geen beeld meer.

Tijdens het opstarten van de telefoon laat hij het "nokia" en de "nokia intro" gewoon zien, maar de pin invoering heeft hevige blauwe strepen en pin accept beweegt en is helemaal blauw, laad hij het systeem daarna dan heb ik helemaal geen beeld meer "wit" En heel af en toe als ik programma's weet te openen krijg ik blauw tot bijna geen beeld.

Iemand een idee wat dit kan zijn, ik vind het namelijk erg vreemt zo plotseling uit het niks, en of dit met de 2 jaar garantie op te lossen is, er zijn vooraf geen ernstige val partijen geweest of schade door water.

Mvg,

Cristian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daam
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-07 11:16
Klinkt als een loszittende flatcable naar het scherm. Je geeft al aan dat je geen water- of valschade hebt, in dat geval kan je het beste een beroep op je garantie doen.

|  MacBook Pro | PC Acer Aspire M5810 | Foto Canon 60D, 50mm f/1.8, 18-135mm f/3.5, 28-200mm f/3.5, Rig |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Daam schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 00:11:
Klinkt als een loszittende flatcable naar het scherm. Je geeft al aan dat je geen water- of valschade hebt, in dat geval kan je het beste een beroep op je garantie doen.
Dan zit er niks anders op om hem af te leveren bij vodafone en dat die hem opsturen naar nokia. Helaas heb ik niet al te veel vertrouwen meer in dit systeem. Mijn vorige telefoon (een samsung soul) had problemen met opladen (contact was stuk) En die hebben we vervolgens opgestuurd.. En heb ik nooit meer terug gezien aangezien ze ineens vonden dat hij of nat was geworden of was gevallen.. Zonder enig bewijs. Dus kon ik hem laten repareren voor 150 euries. Of laten vernietegen of terug sturen wat ook nog eens geld kostte.

Maar volgens mij zijn ze bij Nokia niet zulke oplichters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Niet op laten sturen, maar zelf naar een Nokia Care Point gaan waar ter plekke rearaties worden uitgevoerd. Als je in de buurt van Rotterdam woont, kan ik Ricom Repair in Schiedam warm aanbevelen..

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2