Logitech MX610 dood --> vergelijkbare muis?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.hwp.ru/Periferia/Logitech.mx610/Logitechmx610-0.jpg

Le muis es morte, vive le muis. Maar welke? Mijn Logitect MX610 is dus dood, dus vanzelfsprekend wordt de PW geopend op zoek naar een nieuwe. Eisen;
  • Redelijk groot, of in elk geval niet klein
  • Volumeknoppen
  • Draadloos
  • Scrollwheel dat naar de zijkanten klikbaar is
  • 2 extra duimknoppen
Wat niet per sé vereist is ten opzichte van de MX610
  • Indicatorledjes voor mail/IM
Ik had in de MX610 gewoon de perfecte muis. Helaas is op bovenstaande criteria natuurlijk niet te selecteren in de PW, dus dom er door heen klikken dan maar... Maar wat schetst mijn verbazing; het lijkt alsof dergelijke muizen gewoon niet meer gemaakt worden :s. Een gamingmuis hoef ik niet, ergonomisch bij voorkeur wel. Het liefst zelfs gewoon een nieuwe MX610, maar die is nergens meer (incl. Ebay) te vinden. Heeft iemand de gouden tip voor wat een muis is die enigszins betaalbaar is, en lijkt op de MX610?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 13:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G700 misschien?

Heeft geen volumeknoppen, maar de knoppen die het wel heeft kan je wel herwijzen of macro's opzetten.
Mijn vorige muis was een MX1000, de G700 is wat kleiner. In het begin vond ik dat dus tegenvallen, maar tegenwoordig al helemaal aan de G700 gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie78
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:05
Een muis die grotendeels aan je eisen voldoet is de Logitech Performance Mouse MX

Hij is draadloos (Unifying ontvanger), redelijk groot en extra duimknoppen.

Wat hij niet heeft zijn volumeknoppen (ook nog nooit eerder bij een muis gezien) en een scrollwheel dat naar de zijkanten klikbaar is. Of hij betaalbaar is, dat mag je zelf beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al contact gehad met Logitech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
Dude, nice! Al is usd 100 wel wat duurtjes...
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:08:
G700 misschien?

Heeft geen volumeknoppen, maar de knoppen die het wel heeft kan je wel herwijzen of macro's opzetten.
Mijn vorige muis was een MX1000, de G700 is wat kleiner. In het begin vond ik dat dus tegenvallen, maar tegenwoordig al helemaal aan de G700 gewend.
Ziet er lekker uit, al zat ik zelf als het in die prijsklasse valt eerder aan de pricewatch: Logitech Performance Mouse MX te denken. Zeker één om te overwegen in elk geval!

Edit; scratch de Performance MX; geen volumeknoppen, en juist die gebruik ik zo vaak :s

[ Voor 4% gewijzigd door Obiter dictum op 15-03-2012 22:21 ]

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pengwyn
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-10-2018
Beste Obiter,

Ik weet, het is een lang schot, maar ik vroeg me af of je heel misschien de draadloze dongle die bij je overleden Logitech muis hoorde hebt bewaard?
De mijne is namelijk afgebroken en Logitech kan die niet meer leveren... Mijn muis deed het verder nog prima dus ik zou het enorm jammer vinden als ik die nu weg zou moeten doen.

Ik hoor graag van je.

Groet'n,

Willy
Pagina: 1