Hallo,
Ik kom er niet goed uit mbt de reactiesnelheden van monitors.
ik heb deze monitors als vergelijking:
http://tweakers.net/pricewatch/compare/344/286152;234050
De rechter heb ik nu voor me staan. (De Iiyama) De Dell ben ik van plan om te kopen als vervangen.
Het probleem van mijn monitor is dat hij langzaam aan gaat. het duurt 30sec voordat ik beeld heb en daarna blijft er 10 sec HDMI in het midden van het beeld staan.
Zeer frustrerend als je monitor pas aangaat als je je wachtwoord al getypt hebt en je pc al klaar is. Ik zie het opstarten van mijn pc nooit...
Ook zet ik altijd de monitor uit als ik weg ga, zeer vervelend als ik hem niet uit tik en ik bedenk me nog iets.
Ik vraag me alleen af, is de Dell echt beter?
Hij is groter, hogere resolutie, LED, IPS paneel en in hoogste verstelbaar.
Nu heb ik gelezen dat IPS beter is, behalve met gamen.
Ook de reacties snelheid is aanzienlijk hoger, 8mb tov 2ms wat ik nu heb.
Ik speel geen shooters, maar wel race spellen en MMORPS spellen.
Is het dan een verstandige keuze om hem te vervangen of kan ik beter de huidige houden?
Ik kom er niet goed uit mbt de reactiesnelheden van monitors.
ik heb deze monitors als vergelijking:
http://tweakers.net/pricewatch/compare/344/286152;234050
De rechter heb ik nu voor me staan. (De Iiyama) De Dell ben ik van plan om te kopen als vervangen.
Het probleem van mijn monitor is dat hij langzaam aan gaat. het duurt 30sec voordat ik beeld heb en daarna blijft er 10 sec HDMI in het midden van het beeld staan.
Zeer frustrerend als je monitor pas aangaat als je je wachtwoord al getypt hebt en je pc al klaar is. Ik zie het opstarten van mijn pc nooit...
Ook zet ik altijd de monitor uit als ik weg ga, zeer vervelend als ik hem niet uit tik en ik bedenk me nog iets.
Ik vraag me alleen af, is de Dell echt beter?
Hij is groter, hogere resolutie, LED, IPS paneel en in hoogste verstelbaar.
Nu heb ik gelezen dat IPS beter is, behalve met gamen.
Ook de reacties snelheid is aanzienlijk hoger, 8mb tov 2ms wat ik nu heb.
Ik speel geen shooters, maar wel race spellen en MMORPS spellen.
Is het dan een verstandige keuze om hem te vervangen of kan ik beter de huidige houden?