Ik wil graag van prepaid overstappen naar een abonnement omdat ik ook wil internetten in het buitenland tegen een voordelig tarief (internetbundel EU van 100MB).
Het probleem zit hem voornamelijk in het bellen en sms'en. KPN beweert dat alle het bellen en sms'en binnen de bundel valt (Bellen/gebeld worden en sms'en in het buitenland valt binnen de bundel voor het geldende roaming tarief). Ik heb al veel opzoekwerk gedaan hoe dit praktisch in zijn werk gaat, maar ik heb hier nog geen antwoord op gevonden.
Ik zou dus het volgende abonnement nemen:
275min/sms en 500 mb kostprijs is dus 42.50 euro/maand
De roaming tarieven zijn als volgt: bel (€ 0,42 /min) of sms (€ 0,13 /sms) vanuit buitenland.
Hoe wordt dit praktisch verrekend met het bedrag binnen bundel?
Het probleem zit hem voornamelijk in het bellen en sms'en. KPN beweert dat alle het bellen en sms'en binnen de bundel valt (Bellen/gebeld worden en sms'en in het buitenland valt binnen de bundel voor het geldende roaming tarief). Ik heb al veel opzoekwerk gedaan hoe dit praktisch in zijn werk gaat, maar ik heb hier nog geen antwoord op gevonden.
Ik zou dus het volgende abonnement nemen:
275min/sms en 500 mb kostprijs is dus 42.50 euro/maand
De roaming tarieven zijn als volgt: bel (€ 0,42 /min) of sms (€ 0,13 /sms) vanuit buitenland.
Hoe wordt dit praktisch verrekend met het bedrag binnen bundel?