Sinds enkele uren heb ik last van een melding die ik krijg bij het openen van sites.
Wilt u pcon.js (21 bytes) van www.wtp101.com openen of opslaan?
Iemand hier enig idee wat dit is?
Ik word er gek van..heb vanmiddag een virusscan op mijn laptop los gelaten vanwege de melding over Nu.nl en had helemaal niks.
Maar nu na het eten zit ik een beetje te surfen op de gewoonlijke sites die ik zo'n beetje iedere dag bekijk en nu krijg ik opeens deze melding erbij.
Iedere keer als ik op annuleren klik komt ie toch weer terug.
Iemand hier ook last van toevallig?
Ben al aan de Google geslagen en kom daar ook wel bepaalde berichten tegen dat men daar ook last van heeft maar niet wat er aan gedaan kan worden.
Hoor het graag want blijf aan het klikken.
Ik gebruik gewoon IE 9 zoals ik die al een tijd gebruik en nergens geen last van gehad...heb er sinds vanavond pas last van.
P.s. k hoop dat ik dit topic bij de goeie onderwerpen heb geplaatst
Wilt u pcon.js (21 bytes) van www.wtp101.com openen of opslaan?
Iemand hier enig idee wat dit is?
Ik word er gek van..heb vanmiddag een virusscan op mijn laptop los gelaten vanwege de melding over Nu.nl en had helemaal niks.
Maar nu na het eten zit ik een beetje te surfen op de gewoonlijke sites die ik zo'n beetje iedere dag bekijk en nu krijg ik opeens deze melding erbij.
Iedere keer als ik op annuleren klik komt ie toch weer terug.
Iemand hier ook last van toevallig?
Ben al aan de Google geslagen en kom daar ook wel bepaalde berichten tegen dat men daar ook last van heeft maar niet wat er aan gedaan kan worden.
Hoor het graag want blijf aan het klikken.
Ik gebruik gewoon IE 9 zoals ik die al een tijd gebruik en nergens geen last van gehad...heb er sinds vanavond pas last van.
P.s. k hoop dat ik dit topic bij de goeie onderwerpen heb geplaatst