Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master-arjan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-09 14:54
beste gebruikers van het forum,

ik zit tegenwoordig op kantoor en soms verveel ik me dood of heb ik geen zin om met mijn collega's te gaan wandelen in de pauze.
dan heb ik gewoon zin in een goede game....
maar ja op de pc's staan geen spellen en op internet spelletjes spelen is ook zo laf.

mijn vraag is:
hoe maak ik zelf een portable game?
ik heb best veel games thuis waar ik de cd-rom gewoon van heb.
er zijn wel sites die uitleggen hoe het moet, maar dat is allemaal in het engels en bij mij is dat niet zo best:P
http://portableapps.com/a...portableapps.com_launcher

ik hoop dat iemand mij hierbij verder kan helpen en ik hoop dat ik met deze vraag in het goede forum zit.

[ Voor 5% gewijzigd door master-arjan op 15-03-2012 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:27
Als je Engels niet zo best is, hoe wil je een spel gaan maken dan? Want programmeertalen zijn vrijwel altijd in het Engels. Ah, je wilt een bestaand spel overzetten naar een ander platform (?), dat is vast minder moeilijk dan een heel spel ontwikkelen :+

[ Voor 35% gewijzigd door Hahn op 15-03-2012 18:59 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 18:53:
Als je Engels niet zo best is, hoe wil je een spel gaan maken dan? Want programmeertalen zijn vrijwel altijd in het Engels.
Hij wil games kunnen spelen zonder ze te hoeven installeren, waar hij waarschijnlijk ook de rechten niet voor heeft op z'n werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master-arjan
ik bedoel meer het portable maken van een bestaand spel en niet zelf gaan ontwerpen.
ik heb zelf wel wat portable games en als je kijkt wat daar in zit is het bijna het zelfde wat er op de cd-rom zal staan

ik heb zelf een zeer uitgebreide game collectie.
koop bijna elke top game en download bijna niks

[ Voor 19% gewijzigd door master-arjan op 15-03-2012 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarrelegel
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 21:56
Je kan even uitzoeken of het daadwerkelijk legaal is om een portable versie van een spel te downloaden als je het legaal in je bezit hebt. Heb hier zelf altijd conflicterende geluiden over gehoord maar als dit legaal is in Nederland dan lijkt me het makkelijker om een al geporte versie te downloaden dan het zelf maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master-arjan
ik heb even snel gezocht, maar ik kan het niet zo snel vinden.
dan zal het wel niet zwaar illegaal zijn anders had ik dat zeker gevonden.

het is makkelijker om al een geporte versie te downloade, maar ik denk dat van sommige games die ik geen geporte versies zijn (korte zoektocht wees dit uit:P)
heb zelf al wel underground 1 en 2 portable en cod 1.
die zijn wel gedownload en als je kijkt wat er in dat mapje staat is het volgens mij bijna het zelfde als wat er op een cd-rom staat.

[ Voor 24% gewijzigd door master-arjan op 16-03-2012 07:30 ]

Pagina: 1