Toon posts:

Fout van Tweakers of Fout van leverancier ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Vorige week heb ik koelpasta besteld via beoordeling van prijs en leveringssnelheid.
Deze was bij freezing hardware toen 4,99 inclusief verzendkosten, en heb dit er ook voor betaald.
Als je echter kijkt naar de verzendstatus voor wanneer je hem in huis zou moeten hebben staat er: 24 uur's levering, Op een werkdag besteld morgen in huis !
Zeer goed, meteen besteld, dag later niets binnen. Ze ontkennen een fout gemaakt te hebben, en zeggen dat het product verzonden is op de maandag zelf. Daar zat ik dan, moederbord waar ik niks mee kon, kreeg ik eindelijk donderdag het product binnen.
Fouten kunnen gemaakt worden, is ook verder geen groot probleem, maar nou gebeurd hetzelfde alweer !
Ik bestel dit product via Micro-Mail, ze hebben het op voorraad dus heb dit meteen besteld, kreeg netjes een ontvangstbevestiging en een soort factuur via email. Vandaag de hele dag thuis gebleven voor het pakketje, niets gekomen. Om 17:33 ( 3 minuten nadat hun sluiten ) krijg ik een email met als bijlage de factuur.

Ik vraag me af of deze fouten worden gemaakt door tweakers pricewatch of door de leveranciers zelf.
Als er staat 24 uur's levering ( op een werkdag besteld morgen in huis ) dan mag het niet constant voorkomen dat het product veels te laat geleverd word.

Hoe zijn jullie bevindingen en hebben meerdere mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-09 18:18
Hoe zou dit een fout van tweakers zijn? Er staat nergens in de pricewatch iets over voorraad of levertijd.

@hieronder. Dat is eerder een indicatie van het beleid van de webshop. Tweakers.net heeft geen voorraad beheer dus als iets niet op voorraad is klopt het al niet meer. En de webshop zal zelf de levertijd waar moeten maken.

[ Voor 51% gewijzigd door Biersteker op 15-03-2012 18:24 ]

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-09 19:57
Wel degelijk, er staat een vrachtwagen met 24 erbij achter het product: "Op een werkdag besteld, morgen in huis". Op de site van Freezing hardware staat 2 werkdagen. Het lijkt dus fout op tweakers te staan, maar ik neem aan dat tweakers deze info niet zelf verzameld. Ik vind het ook wel wat naief van de TS om er vanuit te gaan dat wat op tweakers staat klopt, het was echt 1 klik om uit te vinden wat ze zelf claimen als levertijd.

edit: micromail claimt voor 15:30 besteld dan de volgende werkdag in huis. Tja, lijkt me gewoon slrodig dat ze die belofte niet nakomen (dat verdient een negatieve shopsurvey).

[ Voor 17% gewijzigd door MrAngry op 15-03-2012 18:13 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat op Tweakers staat is info die door de bedrijven zelf wordt aangeleverd. Je kan er melding van maken als er iets niet klopt; er staat naast de prijs een knopje in het shopoverzicht als je over de rij heen gaat met de muis en als je daar een melding mee maakt, dan wordt het doorgaans snel opgelost. Het is echter zeker niet handig om gewoon van de indicator op Tweakers zelf uit te gaan, je zal altijd voor het bestellen zelf moeten checken of de prijs of levertijd wel voldoen aan je verwachtingen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.