Beste tweakers,
Ik zit met een probleem, met mijn pas aangeschafte laptop.
De computer
HP pavilion DV6
I7-2670QM @ 2,2 GHz
8 gig ram
750 Gig HDD
Videkaarten:
Intel grafics 3000
AMD 6770M
het probleem:
Ik heb deze laptop gekocht om virtuele machines te draaien voor de ICT opleiding. Echter heb ik steeds het probleem dat de laptop op willekeurige momenten vastloopt of soms zeer traag.
Ik had het zo net weer, ik had open:
2 Windows vensters
2 word bestanden
Windows media player
Plotseling wordt de laptop weer extreem traag, ik heb voor hij vast taalbeheersing gestart, en zag tot mijn verbazing dat de laptop 8 gig ram in gebruik had ook was de CPU 100% belast. ( ik HD. Standaard Ingesteld dat hij mijn zware videokaart gebruikt. Op de Intel videokaart treed het probleem niet op!
Heeft een val jullie enige idee hoe dit komt ? Ik zit midden in een project, en kan mijn laptop dus niet formatteren.
Dus de vraag is, heeft iemand de gouden tip?
Ik zit met een probleem, met mijn pas aangeschafte laptop.
De computer
HP pavilion DV6
I7-2670QM @ 2,2 GHz
8 gig ram
750 Gig HDD
Videkaarten:
Intel grafics 3000
AMD 6770M
het probleem:
Ik heb deze laptop gekocht om virtuele machines te draaien voor de ICT opleiding. Echter heb ik steeds het probleem dat de laptop op willekeurige momenten vastloopt of soms zeer traag.
Ik had het zo net weer, ik had open:
2 Windows vensters
2 word bestanden
Windows media player
Plotseling wordt de laptop weer extreem traag, ik heb voor hij vast taalbeheersing gestart, en zag tot mijn verbazing dat de laptop 8 gig ram in gebruik had ook was de CPU 100% belast. ( ik HD. Standaard Ingesteld dat hij mijn zware videokaart gebruikt. Op de Intel videokaart treed het probleem niet op!
Heeft een val jullie enige idee hoe dit komt ? Ik zit midden in een project, en kan mijn laptop dus niet formatteren.
Dus de vraag is, heeft iemand de gouden tip?