Dan hopen we maar op het beste héKooienb schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:32:
Allemaal 15-jarigen :)Zou wel mooi zijn, alleen maar One X reviews gemaakt door 15-jarigen..
[...]
student - progger - beunen
Ik weet zeker dat je daarmee wel een goeie gooi doet naar de beste review. Dat jij daarna het toestel wint waarmee je die crashtest hebt gedaan is dan weer jouw probleemFloris-K schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:58:
p.s. ik zal beloven dat ik geen crashtest opneem in mijn procedure
PS5 PSN: UnrealKazu
Ben benieuwd naar Sense 4.0 en ICS.
Wat zullen de merkbare verschillen zijn t.o.v. mijn Sensation (zakelijk en privé gebruik)
Hoe is de scherm grootte (incl. vette resolutie!) en de totale grootte?
Hij is maar 8mm hoger en 4mm breder. Daarnaast 3mm dunner (28%!!) en 18gr lichter.
Hem naast mijn vrouw's Desire S, mijn broertjes Desire SLCD en mijn zwagers Samsung GS+ houden is ook leuk en geeft een mooi beeld lijkt me.
Dus kom maar op, ik heb d'r zin an...
M'n zwager krijg ik ook nog wel aan de HTC trouwens
ben ik ook voorstander van, geen domme prijsvragen die iedereen kan beantwoorden,zeef schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:16:
[...]
Gewoon een loterij waar iedereen evenveel kans maakt.
gewoon kunnen aanmelden vind ik een beter idee. dat maakt het eerlijk voor iedereen.
ook voor pupliek buiten t.net die dan ff registreerd en daarna nooit meer iets van zich laat horen
werd vooral gedaan bij de diablo 3 actie
[ Voor 7% gewijzigd door mrc4nl op 16-03-2012 23:24 ]
ora et labora
Anoniem: 172410
Ik ben na toch wel een tijdje HTC-fan geweest te zijn er toch zo langzamerhand van overtuigd geraakt dat ze met de echte high-end niet meer mee kunnen komen. Waarom niet? Omdat de schermen die ze gebruiken op een toestel dat bijna uitsluitend om het scherm draait niet meer tegen de concurrentie op kunnen. Hoewel de fabrieksinstellingen van AMOLED nog wel eens te wensen overlaat, is het verschil als je de twee naast elkaar houdt toch behoorlijk groot. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe het scherm van de nieuwste HTC-telg het gaat doen. Als die weer up to par is en de rest van het toestel van traditioneel hoge HTC-kwaliteit is zou HTC wel weer eens een goede beurt kunnen maken.albino71 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 23:19:
Hem naast mijn vrouw's Desire S, mijn broertjes Desire SLCD en mijn zwagers Samsung GS+ houden is ook leuk en geeft een mooi beeld lijkt me.
Dus kom maar op, ik heb d'r zin an...
M'n zwager krijg ik ook nog wel aan de HTC trouwens
But the real question is: willitblend?Kazu schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 21:22:
[...]
Ik weet zeker dat je daarmee wel een goeie gooi doet naar de beste review. Dat jij daarna het toestel wint waarmee je die crashtest hebt gedaan is dan weer jouw probleem
Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries
Anoniem: 283529
De ontvangs / inloop met pizza spreekt me ook aan!
Onder het motto: niet geschoten is altijd mis waag ik graag een gokje.
(Wegens het weghalen van 3 maanden garantie bij me HD2)
Helaas was deze versie een alpha versie en een port, dus ik ben benieuwd hoe het werkt op een officieel toestel/versie.
Anoniem: 401122
Hopen maar
Anoniem: 406254
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Heb er zelf nog een aantal thuis liggen als souvenir
Jamesbond007uk
Anoniem: 288690
One X FTW!!
En nee, ben geen 15-jarige
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 288690 op 19-03-2012 15:36 ]
Kan ook binnen kort verlengen en kan zo dan testen wat de eventuele verbeteringen/upgrades zijn tegen over mijn Sensation.
En tweakers.net HQ is ook nog eens lekker dicht bij voor mij
www.bigclan.co.uk
http://hax0r4d.serveuser.com/Support/Image/png.aspx.png
Zo ook development en modden
Beschik zelf over een HTC Desire (amoled) maar vond de Desire HD en Sensation nu niet echt heel interessant, vooral het scherm bij de Desire HD vond ik een grote tegenvaller. Deze vind ik dan ook ''voor het eerst'' weer interessant klinken en ben dan ook erg benieuwd naar de prestaties.
[ Voor 6% gewijzigd door iLevi op 22-03-2012 07:16 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Same here, wel grappig om te zien dat er nu niet zoveel gereageerd word.Yorin schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 08:54:
Ik ben benieuwd of de 'winnaars' al bericht gehad hebben.
Bij acties waar puur iets gewonnen kan worden staat het topic altijd gelijk helemaal vol met mensen die de uitslag willen weten.
[ Voor 43% gewijzigd door Perkouw op 23-03-2012 11:02 ]
Kan ook omdat ik de One XL niet kan en wil testen?Perkouw schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:00:
[...]
Same here, wel grappig om te zien dat er nu niet zoveel gereageerd word.
Bij acties waar puur iets gewonnen kan worden staat het topic altijd gelijk helemaal vol met mensen die de uitslag willen weten.
Veel mensen die niet kunnen op die datum en dus ook verder geen aandacht aan besteden
Beter voor jou dus.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Helemaal waar, maar je begrijpt wat ik bedoel.Quad schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:03:
[...]
Kan ook omdat ik de One XL niet kan en wil testen?
Veel mensen die niet kunnen op die datum en dus ook verder geen aandacht aan besteden.
Beter voor jou dus.
Is de One XL een nieuw toestel van HTC? Je bedoelt denk ik de One X.Quad schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:03:
[...]
Kan ook omdat ik de One XL niet kan en wil testen?
Veel mensen die niet kunnen op die datum en dus ook verder geen aandacht aan besteden.
Beter voor jou dus.
De One XL is de amerikaanse (AT&T) variant van de X, met als verschil dat deze LTE ondersteuning biedt door de Qualcomm S4 (krait) i.p.v. de Tegra 3 wat deze ondersteuning dus niet heeftYorin schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:17:
[...]
Is de One XL een nieuw toestel van HTC? Je bedoelt denk ik de One X.
[ Voor 8% gewijzigd door D33F op 23-03-2012 11:23 ]
Lies are obvious to read because the truth is already written
Net een project opgeleverd, dus even rustige periode. Laat maar komen die One X, uitgebreid de tijd te testen en reviewen!
Eigenlijk wel, zat in mijn hoofd met de Huawei Ascend D quad XL ^^Yorin schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:17:
[...]
Is de One XL een nieuw toestel van HTC? Je bedoelt denk ik de One X.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Awww, no mailUpdate 23 maart - Er zijn 25 gelukkigen geselecteerd. Zij hebben per mail en DM bericht gehad.

Iedereen die er wel bij mag zijn in ieder geval gefeliciteerd! Have fun
Er zal wel iets foute gegaan zijn.. Ik heb ook nog steeds geen mail, gek genoeg!Yorin schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:36:
Volgens mij zijn er maar 24 mails verzonden en is de 25e, naar mij toe, kwijtgeraakt. Kan die misschien toch nog een keer doorgestuurd worden?![]()
![]()
Drive it like you stole it.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Drive it like you stole it.
Niet de moeite waard om te vermelden ^__^
En ben benieuwd hoe de selectie heeft plaatsgevonden (zal het maandag vragen).
Heeft in ieder geval niets te maken met het aantal posts....
Ik ben ook wel benieuwd hoe de selectie is gegaan en wil degene die zijn plaats voor mij heeft opgegeven bedanken
ietsje anders... ik zie verschil tussen de OneX AT&T en de OneXL.David Regeling schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:22:
[...]
De One XL is de amerikaanse (AT&T) variant van de X, met als verschil dat deze LTE ondersteuning biedt door de Qualcomm S4 (krait) i.p.v. de Tegra 3 wat deze ondersteuning dus niet heeft
wel beide LTE, maar een andere frequentierange
los daarvan is het zo dat de europese oneX 32 GB heeft ipv 16GB die ik hierboven meld.
[ Voor 7% gewijzigd door Shanquish op 28-03-2012 11:01 ]
Ik heb ook geen bevestiging gehad van mijn bevestiging, dus zal wel loslopen. Ik sta er maandag gewoonTFDMartijn schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 22:46:
Ik denk dat het willekeurig gaat, ik ben namelijk ook uitgekozen met welgeteld 3 posts op T.net. Ik heb alleen geen bevestiging op mn bevestiging gehad..... die zou ik wel graag willen.
Ik ben ook wel benieuwd hoe de selectie is gegaan en wil degene die zijn plaats voor mij heeft opgegeven bedanken
Maar het zal idd wel los lopen
Zelfde situatiecorneej schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:32:
Heb vandaag nog een uitnodiging ontvangen om maandag deel te nemen! Ben onwijs verrast en vindt het harstikke leuk.
Ben iig heel benieuwd maandag.
Winnaars die zich in dit topic gemeld hebben:
- Terror
- Corneej
- Speedo11
- ScorpionNL
- TFDMartijn
- us4
[ Voor 14% gewijzigd door Terror op 30-03-2012 00:01 ]
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Hopelijk maken jullie dat goed door een geweldig goede user review te schrijven
anders gun ik jullie 't niet
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
in dat geval gun ik m je van harte.
kijk eens naar revieuws als productreview: Samsung Galaxy S II i9100 Zwart review door Annihilism om te zien hoe een goede revieuw in elkaar zit
ora et labora
Volledig @ random uit de lijst met mensen die "JA" hebben ingevuld.us4 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 21:13:
Ben om één of andere reden geselecteerd.
En ben benieuwd hoe de selectie heeft plaatsgevonden (zal het maandag vragen).
Heeft in ieder geval niets te maken met het aantal posts....
Het feit dat ik nog geen enkele review heb geschreven wil niet zeggen dat ik geen kwalitatief hoogstaande review kan schrijven.
Misschien zijn er andere factoren waardoor ik geen behoefte heb gehad om in het verleden een review te schrijven.
Ik vind dat iedereen een kans verdient en met instemming van de actievoorwaarden ga je akkoord met het feit dat je binnen 2 weken een review aanlevert.
@Floris-K als de 2 weken voorbij zijn en er is geen enkele kwalitatieve review dan zal ik mijn woorden terug nemen maar om vooraf te roepen dat je alleen een echte "battle of the reviewers" hebt wanneer er een filter was toegepast vindt ik op dit moment ongepast.
Maar we zullen het zien!
Één ding wat me alleen wat onduidelijk is, is of er nu micro SIM knippers aanwezig zijn of test SIMs. Ik wil namelijk het liefst het toestel 2 weken 'in the field' gaan testen, dus met mn eigen SIM.
Ik heb nu een HTC Sensation, die net een update naar ICS heeft gehad. Wordt dus leuk vergelijken
NOSIG
Dat is namelijk een vraag die op XDA al een tijdje speelt maar niemand heeft daarop een eenduidig antwoord gekregen....
Ik zal het voor je navragen! Ben ook wel benieuwd of deze telefoon beschikt over een usb host faciliteit_gibeon_ schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:29:
Zou een van de gelukkigen kunnen vragen of de One X ondersteuning heeft voor USB-host/USB-OTG? Of misschien zelfs testen?
Dat is namelijk een vraag die op XDA al een tijdje speelt maar niemand heeft daarop een eenduidig antwoord gekregen....
Vraag je het toch aan Arnoud Wokke, die heeft met dat ding mogen spelen!_gibeon_ schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:29:
Zou een van de gelukkigen kunnen vragen of de One X ondersteuning heeft voor USB-host/USB-OTG? Of misschien zelfs testen?
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
If you didn't win today, you can always win tomorrow
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
En natuurlijk de verrassing. Had er stiekem op gehoopt maar zeker niet verwacht.
Komende 2 weken het toestel eens aan de tand voelen. Eerste indruk is iig zeer goed.
NOSIG
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Verder vond ik het erg leuk

Tsjaa de buit is toch al binnen
Ansich jammer dan dat 't dan random is en geen prijsvraagactie, waar je je best voor hoeft te doen... Mja.
Ook al zat ik er niet bij, mn One X komt vandeweek binnen en als ik die bevalt komt er een review in CLB-style.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Betekend dat dan de uitdaging om de beste review te schrijven daarmee komt te vervallen?, of krijgt ie daar nog een verassing bovenop?
Lijkt me leuk om de One X eens naast de SGS2 te houdenScorpionNL schreef op maandag 02 april 2012 @ 23:15:
Het was zeker leuk! Vooral de "verrassing" van de avondben tot nu toe nog steeds erg onder de indruk van het scherm. Ik wilde op de terugweg m'n gps uitproberen, maar hij past niet in mijn houder
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Ik heb de SGS 2 niet maar wel een Tab 7.7 waar volgens mij zelfde processor inzit. Ik merk in het gebruik nog niet veel extra qua snelheid. Maar dit komt omdat hij gewoon erg snel aanvoelt en de Galaxy Tab 7.7 ook. Ik was naar een iPhone overgestapt omdat mijn Desire te langzaam werd met Sense. Ik heb hem nu sinds gister avond gebruikt en nog geen enige lag kunnen constateren.Ewivis schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 08:19:
[...]
Lijkt me leuk om de One X eens naast de SGS2 te houdenMerk je nou echt dat er een Quadcore in zit? We zullen het woensdag weten. Ik ben ook erg benieuwd naar het scherm!
We mogen de telefoon alleen houden als er een goede review geschreven wordt. We hebben allemaal een contract moeten tekenen hiervoor. Dus iedereen moet er wel wat voor doen.
[ Voor 12% gewijzigd door lexi1986 op 03-04-2012 09:46 ]

Ik zie reviews van de 'gratis gekregen 25 gebruikers' die echt werkelijk waar in 10 minuten zijn getypt...
Waar belangrijke kopjes / info ontbreken, waar summiere info wordt gegeven en wat gewoon geen review heet.
Leuk en aardig natuurlijk dat er 25 One X'es worden weggegeven met de eis 'schrijf een review' maar dit..
Ik zal geen reviews linken die ik totaal geen review vind en onTweakerwaardig, maar man wat zijn het er veel.
Natuurlijk had ik ook graag een gratis One X willen hebben, maar dan had ik ook echt 'n review geschreven.
Momenteel zijn er een paar One X Wit / Grey reviews van users die het toestel gekocht hebben die ik echt tot review wil bestempelen, uitgebreid zijn, updates krijgen en waar gewoon veel werk / tijd / energie in is gestoken.
Dit is imho gewoon een flater... maar ondertussen heb je wel voor een kwartier werk een nieuwe mobiel

(en ik zeg niet dat ik al die 25 reviews bestempel als 'wat een crap' dus wees niet op je teentjes getrapt if...)
Nee, we kunnen wel om een review vragen maar de inhoud van die review moet vrij zijn. Anders komen we op een glijdende schaal terecht want als we eisen over de opmaak en inhoud gaan stellen komt de onafhankelijkheid van de reviewer in het geding. Dat lijkt me een zeer slechte zaak.CLB schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:29:
Ik vraag alleen of er in de toekomst bij zulke mooie acties wat meer richtlijnen kunnen worden opgesteld.
Daarbij zijn reviews persoonlijke ervaringen en de een heeft daar meer woorden voor nodig dan de ander. De een heeft liever een korte en bondige review, plaatjes kunnen weg blijven behalve wanneer functioneel. De ander kan het niet lang genoeg zijn met veel filmpjes, tabellen etc. etc. Nu krijg je een heel palet voorgeschoteld, van uitgebreid tot beknopt. Voor elk wat wils dus.
Kortom, bemoeienis met de inhoud lijkt me geen goed plan.
Maar je kan op zijn minst toch wel een richtlijn/kapstok aangeven waar een normale review aan kan voldoen?zeef schreef op maandag 16 april 2012 @ 12:07:
[...]
Nee, we kunnen wel om een review vragen maar de inhoud van die review moet vrij zijn. Anders komen we op een glijdende schaal terecht want als we eisen over de opmaak en inhoud gaan stellen komt de onafhankelijkheid van de reviewer in het geding. Dat lijkt me een zeer slechte zaak.
Daarbij zijn reviews persoonlijke ervaringen en de een heeft daar meer woorden voor nodig dan de ander. De een heeft liever een korte en bondige review, plaatjes kunnen weg blijven behalve wanneer functioneel. De ander kan het niet lang genoeg zijn met veel filmpjes, tabellen etc. etc. Nu krijg je een heel palet voorgeschoteld, van uitgebreid tot beknopt. Voor elk wat wils dus.
Kortom, bemoeienis met de inhoud lijkt me geen goed plan.
Dan niet over wat er geschreven word maar waaraan een normale review kan voldoen en vooral wat is nuttig om erin te vermelden. Dat op zijn minst er nog moeite lijkt gedaan te zijn voor de reviews.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
[ Voor 14% gewijzigd door zeef op 16-04-2012 12:40 ]
Maar een review van 15 zinnen tsjaa dat is imho toch geen One X waard, mja als HTC dat best vind
Normaal dat op zijn minst het lijkt alsof er wat moeite voor is gedaan? Je krijgt een telefoon van over de 500 euro en het enige wat je echt gevraagd word is om een normale review te schrijven. Vervolgens komen er magere reviews bij en toch mogen ze de telefoon houden. Doe het dan niet of zorg ervoor dat wat erop staat tenminste van een gemiddeld niveau zijn. Zijn er geen gevolgen voor de users die een telefoon hebben gekregen aan de review die ze hebben gemaakt of is alles wel best?zeef schreef op maandag 16 april 2012 @ 12:40:
Wie kwalificeert wat normaal is? Wie kwalificeert wat nuttig is? Die discussie moet je niet willen voeren op voorhand. Als de review klaar is geeft de community zijn/haar mening en weet je of het een goede of niet gewaardeerde review is.
Standaard onderwerpen zoals behuizing, interface, belkwaliteit en dat soort grappen, camera, comfort in dagelijks gebruik. Echt de standaard dingen op zijn minst netjes in de review geschreven staan. Daarnaast uiteraard dingen die mensen zelf zijn opgevallen maar dat er op zijn minst in zo'n geval toch wel een minimum word gesteld. Vooral omdat het toch om een hele beste prijs gaat.
Voor de normale reviews hoeft het uiteraard niet maar als je zo'n telefoon krijgt van HTC en Tweakers dan moet er op zijn minst toch wel wat van je verwacht worden als je een review moet maken erbij? Het gaat tenslotte om een "voorwaarde" die aan de prijs gesteld word.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Daarom zeg ik ook geen regels of voorwaardenzeef schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:15:
je kan een review niet vooraf beoordelen. Misschien de reviewer wel maar daarmee sluit je de groep die nog nooit een review heeft geschreven automatisch uit en wordt het een old boys network. Bovendien verkijken jullie je op het feit dat een bak aan regels en voorwaarden zoals 'standaard onderwerpen' en 'meer dan 15 zinnen' een goede review gaat opleveren. Niets is minder waar. Daardoor krijg je juist bloated verhalen. Heeft een reviewer aan 15 zinnen genoeg om zijn ervaring met apparaat zus of item zo te delen : so be it. Juist door de vrijheid van de reviewer in ere te houden krijg je de beste reviews.
Ik snap best dat niet iedereen schrijft met een fluwelen hand en meters en meters aan spannende teksten kan schrijven. Dat is ook logisch maar op zijn minst een richtlijn lijkt mij toch wel gewenst voor als mensen het echt niet weten.
Laat ik het zo brengen jij zit op het uiterste van de schaal en zegt vrijheid levert het beste resultaat op. Ik zeg simpel eigenlijk geef ze een bakje met tips en tricks mee en kijk wat ze ervan maken. Ze hoeven het niet maar het is wel gemakkelijk voor ze. Beter iets dan niets.
Nogmaals verplichten wil ik het niet maar op zijn minst dat er iets word aangeleverd zodat mensen het weten en misschien erbij kunnen helpen zou denk ik wel prettiger zijn dan nu hier heb jij je telefoon. Er moet een review komen red je er maar mee.
aantal cores merk ik niet echt een verschil in. Maar ik heb dan ook niet echt veel zware apps om de One X echt op zijn knieën te krijgen. Wat mij voornamelijk opvalt is de kneuterigheid van Touchwizz i.v.m. Sense 4.0. Sense staat gewoon op een heel ander (hoger) niveau.Ewivis schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 08:19:
[...]
Lijkt me leuk om de One X eens naast de SGS2 te houdenMerk je nou echt dat er een Quadcore in zit? We zullen het woensdag weten. Ik ben ook erg benieuwd naar het scherm!
En dan is de volgende keer d e vraag : "Wat zat er in het bakje" en gaat er vervolgens aan dat bakje getoets worden door een aantal mensen. En wee de reviewer die afwijkt van 'het bakje', die zal het bezuren.... Waarbij we weer terug zijn bij de eerste zet.Touchdomex schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:25:
[...]
Daarom zeg ik ook geen regels of voorwaardenIk zeg alleen een kapstok en richtlijnen wat ongeveer gebruikelijk is aan een review. Niet dat het er in moet staan. Als het bestaat en bekend is bij de gebruikers wie weet doen ze er iets mee. Leren ze ervan om een fatsoenlijke review te schrijven of op zijn minst dat het handig is dat ze het weten wat gebruikelijk is.
Ik snap best dat niet iedereen schrijft met een fluwelen hand en meters en meters aan spannende teksten kan schrijven. Dat is ook logisch maar op zijn minst een richtlijn lijkt mij toch wel gewenst voor als mensen het echt niet weten.
Laat ik het zo brengen jij zit op het uiterste van de schaal en zegt vrijheid levert het beste resultaat op. Ik zeg simpel eigenlijk geef ze een bakje met tips en tricks mee en kijk wat ze ervan maken. Ze hoeven het niet maar het is wel gemakkelijk voor ze. Beter iets dan niets.
Nogmaals verplichten wil ik het niet maar op zijn minst dat er iets word aangeleverd zodat mensen het weten en misschien erbij kunnen helpen zou denk ik wel prettiger zijn dan nu hier heb jij je telefoon. Er moet een review komen red je er maar mee.
[ Voor 3% gewijzigd door zeef op 17-04-2012 01:59 ]
En ik mag er toch van uitgaan dat iemand gemotiveerd is om een review te schrijven bij zo'n gratis apparaat.
Ik zie dat in veel van de 25 reviews totaal niet terugkomen, zodoende de vraag over hoe of wat.. En nu klaar.
Mooie actie, 25 blije gebruikers, geen 25 'reviews', volgende keer beter en asap een 'betaalde'-CLB-review
Perfect!Wilbert de Vries schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:49:
We zullen de volgende keer wat actiever hinten op voorbeeld-userreviews ter inspiratie en de betreffende users vertellen hoe je een userreview kunt opmaken. Zoals zeef terecht opmerkt gaan we niet sec op de inhoud beoordelen: iemand moet daadwerkelijk gemotiveerd zijn en naar mijn mening is dat eigenlijk altijd wel het geval.