Misschien zoek ik niet goed, maar ik kom er niet uit hoe ik woordenboeken importeer op mijn Cyanogenmod 2.3 draaiende HD2. Als ik een smsje tik worden er behalve de namen in m'n contactenlijst in geen enkele taal suggesties gedaan. Niet inbegrepen bij de ROM zo lijkt het. Voor wat ik op internet lees hebben maar zeer weinig mensen hier last van, ik kom wat geisoleerde non-gerelateerde Motorola gevallen tegen, that's it. Dit was in Nederland ook niet zo'n ramp, maar ik bevind me momenteel 3 maanden in Beijing en het correct doorgeven van plaatsnamen of texten van lokaal publiek is bij gebrek aan Chinese karakters op m'n telefoon onmogelijk. Ik kan ze wel weergeven, maar niet zelf schrijven.
Wat voor files heb ik hiervoor nodig en waar moeten ze precies heen? Als ik toch bezig ben zorg ik meteen dat Nederlands, Duits Frans, Spaans en Engels in 't ROMmetje worden opgenomen. Ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.
Wat voor files heb ik hiervoor nodig en waar moeten ze precies heen? Als ik toch bezig ben zorg ik meteen dat Nederlands, Duits Frans, Spaans en Engels in 't ROMmetje worden opgenomen. Ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.