Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Newsserver van andere gebruiker

Pagina: 1
Acties:

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Wellicht een stomme vraag, maar hoe zit het met downloaden via een andere (gratis/binaries) newsserver dan dat van je eigen provider ?

Ik stap over naar een Glasvezel abonnement - zonder gratis newsserver -, maar mijn vriendin heeft nog gewoon Xs4all (waarvan ik natuurlijk de inlogdetails bezit :) ).

Kan ik nu (ook) downloaden via newszilla.xs4all.nl met die inloggegevens, of werkt dat niet ? . Ik zie wel verhalen dat het dan mogelijk veel trager gaat, maar dit is wel gewoon mogelijk ?

[ Voor 3% gewijzigd door StarWolfer op 15-03-2012 11:11 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Er zijn overigens twee a drie vragen: kan het? Mag het van XS4all? (En drie: wat gebeurt er als je overdrijft en ze er achter komen?)

1: Probeer het en je weet het ;)
2: Check de voorwaarden (voordat je 1. doet :P )
3: Hangt af van 2.

Zie overigens de vele discussie over payservers in IH.

[ Voor 10% gewijzigd door F_J_K op 15-03-2012 11:14 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Jawel, alleen meer dan 16kB/s per draad ga je niet halen, kan ook iets meer of minder zijn, maar het is bedoeld voor text groupen niet voor binaries.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 23:09
de gratis servers van providers kijken niet alleen naar je login, maar ook naar je IP.
Vaak kom je er vanaf een andere provider dus niet op.
Bij xs4all kom je er wel op, maar dan krijg je de public server (text only)

TheS4ndm4n#1919

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Voor zover ik weet zou je vanaf een andere locatie/ISP gewoon bij Newszilla moeten kunnen komen alleen heb je daar dan de inloggegevens van een XS4All account voor nodig om in te loggen op Newszilla. Vanaf de eigen aansluiting van een XS4All account hoef je niet in te loggen op Newszilla.

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Dan je wel F_J_K en CaptJackSparrow, even voorzichtig geprobeerd en gaat prima...

De antwoorden van alleen txt en 16kB's per draad kloppen echt niet jongens, sorry. Gaat gewoon volle bak over/voor Binaries, maar ik snap dat het dubieus is, dus wellicht voor de veiligheid (om geen gedoe te krijgen zoals F_J_K al zei) toch maar een Payserver.
Pagina: 1