Gisteren was hij nog de grootste held, in de stats van vandaag is hij helemaal niet meer terug te vinden.
Heeft
BGB4rn al zijn kruit gisteren verschoten en moet hij vandaag de inspanning bekopen met alleen een vermelding van de statposter? We zullen het gaan zien in de komende dagen.
Sydephix 
is ons komen versterken en laten we hopen dat hij nog mensen kan overtuigen om hun PC's te laten grazen voor de DPC.
BonnoBloksma is de gelukkige met een mijlpaal en heeft vandaag nog veel werk te doen in zijn tuin. Er moet een stevige fundering gemaakt worden om deze mijlpaal vast te kunnen zetten. Voordat je het weet zijn er weer mensen die er mee aan de haal gaan.
Team Joe Bar heeft geluk dat ze hun clubhuis nog kunnen gebruiken en zijn daardoor de grootste stijgers van de dag. In Nederland zijn er motorclubs die nog een onderdak zoeken voor hun vereniging. Mocht je nog ruimte overhebben overleg het eerst met de gemeente. Je weet nooit welk gezeur er nog kan komen wanneer je de ruimte beschikbaar stelt.
Vandaag ben ik op dieet om het morgen weer in te halen. Geen idee waar het etentje is, maar er is wel gemeld dat we niet te veel voor die tijd mogen eten.

Genieten kan je ook van de cijfers hieronder dus dit is het laatste stukje tekst van deze statsverhaal.
DPC Folding@Home hitparade van 16 maart 2012
Mijlpalen
Nieuwe Leden
Folding@Home Links
Folding@Home webpage
Folding@Home forum
DPCH Suggestiepagina
DPC FAQ
Bron
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.