Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vodafone en T-Mobile ook internationaal verdacht van ongeoor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Vodafone en T-Mobile ook internationaal verdacht van ongeoorloofde afspraken:
In dit artikel staat ineens 'KPN is geen onderdeel van de E5'. Dit komt een beetje uit de lucht vallen en ik snap de relevantie niet helemaal met dit artikel.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-11 16:55

arnoudwokke

Redacteur
We hebben maar drie providers in Nederland met een eigen netwerk. Vodafone en T-Mobile zitten wel bij E5, KPN niet. Vandaar :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat snap ik, maar de essentie van het verhaal is toch dat het gaat om de vermeende afspraken die zijn gemaakt tussen de E5. Als je goed telt zijn Vodafone, Deutsche Telekom, France Telecom, Telefónica en Telecom Italia al vijf bedrijven. Daarom snap ik niet helemaal waarom KPN ineens genoemd wordt, tenzij jullie in het geheim een prijsafspraak met KPN hebben gemaakt over een vergoeding per keer dat KPN genoemd wordt in jullie artikelen :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Moet dat nou weer? Zo'n steek onder water?

Zoals Arnoud zegt, we hebben in Nederland maar drie providers. Als twee daarvan dan bij bepaalde ontmoetingen van telecomproviders zijn, is het normaal dat mensen zich afvragen of die andere Nederlandse provider daar ook bij zit.

Verwijderd

Topicstarter
Voor het geval het nog niet duidelijk genoeg was door de vergezelde emoticon, dat laatste was een grapje. Daarnaast is het blijkbaar een gebrek aan inlevingsvermogen aan mijn kant. Mijn excuses voor het ongemak.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-11 16:55

arnoudwokke

Redacteur
We krijgen maar 50 cent per keer, dus daar hoeven we het niet om te doen :P

Nee, zoals RoD zegt: het niet noemen van KPN had vragen opgeroepen over of KPN hierbij betrokken was. Dat lijkt me ook logisch, omdat ook in het artikel het verband met het onderzoek in Nederland wordt gelegd. Dan noem ik maar liever voor de duidelijkheid - ook als jou dat al duidelijk was - een keertje extra dat KPN er deze keer niet bij betrokken is.
Pagina: 1