Beste tweakers,
Ik ben een design & engineer ontwerper voor de spoorwegen en daarbij gebruik ik voornamelijk AutoCAD (microstation en MX)
Als workstation heb ik een Xeon W3565 cpu, een nvidia quadro kaart en (volgens mij) 12gb ram, dit systeem draait op het moment nog windows XP 64x en ik zie ram waardes tussen de 6gb en 8gb....
Nu is het zo dat autocad zelf in modelspace aardig snel draait maar dat wanneer ik naar paperspace ga en met viewports begin te werken dat ik net zo goed een nieuwe bak koffie kan halen (en daarna nog 1) voordat hij klaar is met het tekenen/moven/editen van de viewports. Dit probleem heb ik ook met tabellen editten in paperspace.
-hw acceleratie staat aan en de drivers zijn up to date
-palettes tool staan uit, layer manager staat uit
Dat zijn de meest voorkomende problemen, maar ik kom niet verder (en de ict'er hier ook niet). heeft iemand enig idee wat de oorzaak hiervoor kan zijn?
Ik ben een design & engineer ontwerper voor de spoorwegen en daarbij gebruik ik voornamelijk AutoCAD (microstation en MX)
Als workstation heb ik een Xeon W3565 cpu, een nvidia quadro kaart en (volgens mij) 12gb ram, dit systeem draait op het moment nog windows XP 64x en ik zie ram waardes tussen de 6gb en 8gb....
-hw acceleratie staat aan en de drivers zijn up to date
-palettes tool staan uit, layer manager staat uit
Dat zijn de meest voorkomende problemen, maar ik kom niet verder (en de ict'er hier ook niet). heeft iemand enig idee wat de oorzaak hiervoor kan zijn?
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti