Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

moderatie boost functie

Pagina: 1
Acties:

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-11 14:13

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Het gebruik van boost functie werkt denk ik niet goed, of word te vaak imo iig teveel misbruikt om een -1 of +3 mening boost te geven.

Het zou dan ook imho niet mogen worden gebruikt om een -1 of +3 moderatie een boost te geven, of iig een boost met een mindere waarde.

Denk zelf dan meer als het moet, aan bijvoorbeeld:
  • -1 2x
  • 0 4x
  • +1 6x
  • +2 6x
  • +3 2x
Nu kan iemand die het niet eens is met je een post met 2x +1 geheel op -1 zetten puur door het gebruik van de boost moderatie functie.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 17:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Sorry, maar ik zie niet echt veel misbruik, dus laten we het lekker simpel houden zoals het nu is.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

De redactie bemoeit zich hier sowieso niet mee. Laten we dit eens in LD proberen :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-11 14:13

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Persoonlijk zie ik het nut van de Boost helemaal niet in, een persoon die het verkeerd gebruikt (menings boost), kan een goede normaal gemodeerde post, in een rustige draad helemaal op de verkeerde plaats laten belanden.

Daarnaast in de heftigere discussies kunnen een heel klein groepje het zelfde doen.

Vind 6 punten gewoon een veel te grof wapen, zeker voor de maximale plus of min moderaties!

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?