Hoe complete sharepoint downloaden?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Lezen doe ik hier regelmatig, maar posten zeldzaam, maar nu dan een vraag die heb ik niet heb kunnen vinden.

Op 't werk hebben we in een project al onze bestanden opgeslagen op een 'sharepoint'. Erg handig, maar nu is het project al 2 jaar afgerond en ben ik bang dat de sharepoint wordt verwijderd en alle bestanden worden gewist. De originelen staan uiteraard in een fysiek archief.

1 voor 1 kan ik de bestanden wel openen (in pdf formaat), maar dat gaan uren / dagen duren! Is er ook een mogelijkheid dat ik al deze bestanden automatisch kan downloaden en opslaan op m'n harde schijf? De bestanden staan verspreid in verschillende mappen / folders etc.

Groetjes,
Matti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 17:20

Wish

ingwell

Er is dus een angst dat het weggaat, maar je weet het niet zeker? Zoek dat eerst eens uit...

Verder kun je een Sharepoint library openen in "Explorer View" indien dat niet is afgeschermd tegen users zoals jij :) . En dan kun je de bestanden verslepen zoals bij iedere andere kopieeractie.

http://www.fpweb.net/shar...omization/views-explorer/

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 16:56
Idd via explorer view of als alternatief gewoon mappen aan een drive op je pc. Dan is het echt een kwestie van copy-pasten.

D3 Profile