Toon posts:

Godlden Orb ?!?!?!?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De golden orb die je bij de regenboog kan bestellen ( die speciaal voor de athlon is gemaakt )
Koeld denk ik slechter dan de orginele want deze golden orb waar ik het nu over heb heeft 1 grote koelrib met daarom de goldenorb gemonteerd, als je de orginele heb dan komt hij rechtstreeks op de core met de andere wordt de warmte toch eerst verdeeld over het koelblok en daarna pas de golden orb zelf pas.
Ik weet nu zelf niet meer welke ik moet gaan kopen.
http://www.regenboog.net/virtual-shop/index2.html
Dit is de link naar die golden orb.
Please geef advies ( ook als je denkt dat je een beter koeler weet ).

( sorry kon geen plaatjes invoegen eeeeh ik weet niet hoe dat moet laten we het zo zeggen

Best regards,stanley

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
hee, doe niet moeilijk, wil je een echte goeie koeler?
Neem dan de artic circle
http://ww.coolingstore.com /
( 2 w's ja)
koelt je processor erg goed, en ziet er nog goed uit ook!

Verwijderd

Of je vraagt Femme om ze tegen elkaar te testen, weten we allemaal wat we moeten kopen... Meteen een GlobalWIN en een Alpha erbij...Denk dat daar best interesse voor is.

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-06 14:34
thermo,

heb jij hem bij de coolingstore gekocht.
Zoja,
wat koste dat in totaal met (shippings kosten) en hoe lang heeft het geduurd voor je hem had?
Ik wilde namelijk wachten totdat oc-shop hem had, maar dat duurt mij een beetje te lang.

greetz,
Scidd0w

Verwijderd

Topicstarter
Mooi ding die artic circle maare hoeveel gaat me dat nu totaal kosten dat ding ( shipping and handling ) ??????

Verwijderd

eind Mei horen we de Golden Orb binnen te krijgen voor de prijs van 64,- incl btw'

Greetinz

Newt

• schijndel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 15:11
Golden ORB is $13 bij http://www.tcwo.com
Komt nog eens $10 verzendkosten bij dus voor $23= 23*2,29= Fl 52,67 heb je binnen 1 week je Golden Orb.

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Heb dus geen creditcard, en zelf de grote plas over zwemmen.....
Van die FL11,33 lig ik nie wakker, kom wel langs in dort (beetje te bewandelen vanaf het station?)

Een cliche is ooit origineel begonnen

Verwijderd

500m hooguit!

Greetinz

Newt

• Christoph
  • Niet online
ik krijg hier de mijne via een andere gast, maar , als jullie nou eens silm zijn ( ik wil er nog 1 , voor een vriend) dan mailen jullie bv. allemaal naar mij even wat jullie willen van coolingstore, en dan bestel ik dat. Alles in 1 keer!

ook die Arctic Silver Premium Thermal Compound blijkt erg goed te zijn.

ik hoor het wel.

groetjes,
Chris

Verwijderd

Topicstarter
Maar nu komt de vraag welke is nouw beter de golden orb of de artic circle ???????????

• Christoph
  • Niet online
simpel : de artic cicle kijk eens naar de prestaties van dat beestje ( ook bij bv. hardOCP staat er een stukje over..)

Hij is gewoon erg goed, en ziet er nog gelikt uit ook :)

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

ChUcKiE

Dus........

Uhmm, maar die Artic Circle is niet verkrijgbaar in S7/S370 uitvoering, of wel??

Die Golden Orb's (gele) zijn toch ook goed, als ik het goed gelezen heb bij een of andre review, moeten ze net iets slechter presteren dan een Alpha (1 graad), maar maken dusdanig minder lawaai, dat ze zeker aan te raden zijn....

Ennuh 2*minder lawaai op mijn BP6 zou wel leuk zijn :) kan die tenminste 's avonds aan blijven van de vriendin ;)

Oja nog wat, die Majestic (Titan) coolers van regenboog, zijn die nu identiek aan de Golden Orb's of niet??

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-06 14:34
Ey yo,

ff een vraagje aan Newt....

Je hebt het in je reply hierboven over dat
de golden orb eind mei binnen is.

Hoe zit dat met de arctic circle?

Is die ook eind mei binnen en wat gaat die kosten.
Ik wil hem namelijk wel bij jullie kopen.
Maar ik zit eigenlijk te wachten met het kopen van mijn nieuwe systeem totdat de arctic circle leverbaar is bij de OC-shop.
(en eigenlijk ook op een prijsverlaging van de geforce DDR :) )

** UPDATE: **
Ik lees in een topic hieronder dat hij ook rond dezelfde tijd binnen zal komen.
Nou rest alleen mijn vraag nog:
Wat gaat ie kosten?

greetinz,
Scidd0w
Pagina: 1