Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vraag]Exchange 2010 backup mailboxen naar .pst

Pagina: 1
Acties:
  • 363 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik heb een vraagje voor jullie:)
Ik heb hier een server draaien waar Exchange 2010 op staat, nu moet ik alle mailboxen automatisch 1x per dag gaan backuppen en de mailboxen moeten als .pst worden opgeslagen.

Iemand die mij hier mee kan helpen?

mvg

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11 11:06
Ik kan met niet voorstellen dat https://www.google.nl/q=exchange+2010+mailbox+backup+pst niks nuttigs oplevert? Wat heb je zelf al gevonden en waarom voldoet dat niet?

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Fat Baba
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-02 19:31
http://blogs.microsoft.nl...et-exchange-2010-sp1.aspx

en

http://www.stevieg.org/20...-for-mass-exports-to-pst/

een voorwaarde is wel dat je minimaal SP1 hebt geinstalleerd. Anders kan je de nieuwe CMD lets niet gebruiken.

Verwijderd

Als pst opslaan? Why the hell? PST is oud en gevoelig voor fouten. En dan? Die pst files naar tape schrijven?

Je kunt beter een backup van je database maken! Zet dan een retention policy van 14 dagen aan. Stel je gooit op 12-3 een mailtje weg, kan de gebruiker die (zonder jouw tussenkomst!) nog tot 26-3 terughalen! (recover deleted items)

Op deze manier gebeurd het zelden dat je je back-up nodig bent. En zit je niet te prutsen met PST files.

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-11 14:04

Releases

Ja maar!

Wellicht kijken naar Symantec Enterprise file vault.

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11 17:27
Denk dat het maken van een database backup op een andere locatie het makkelijkste is.
En dan dus ook de recovery mode instellen.
Zo heb je altijd een goeie backup van je database die je zo terug kunt zetten mochten er prolemen zijn

Zelf doe ik het namekijk ook op deze manier.
En ik maak nog eens een keer per week op vrijdag een backup van de hele exchange server met acronis zo kan ik als het echt moet ook het os terug zetten.

[ Voor 30% gewijzigd door Kavaa op 16-03-2012 22:54 ]

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:27

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

En dan heb ik een vraagje voor jou: wat heb je zelf al geprobeerd om tot een antwoord tot deze vraag te komen? Uit je topicstart kan ik nl. niet terugvinden dat je zelf ook maar iets geprobeerd hebt, en dat is toch wel een vereiste op Tweakers. Zie ook even dit stukje waarin precies verteld wordt wat eigenlijk verwacht wordt van een topicstart.

Omdat je topic hier niet aan voldoet sluit ik dit topic. Je mag gerust een nieuw topic aanmaken over dit onderwerp, maar houd even rekening met de bovenstaand punt.

Verder zou ik even heel goed overwegen of een backup naar pst wel de juiste methode is. Wellicht dat het handig is om in een evt. nieuwe post even de eisen en wensen die je aan een backup stelt kenbaar te maken, en dan uitlegt waarom je voor de pst-optie kiest. Als medetweakers de eisen en wensen weten, kunnen we wellicht wat betere oplossingen gaan voordragen.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.