MacUpdate Promo software bundel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Zojuist is er weer een nieuwe MacUpdate Promo software bundel verschenen. :)
Linkje: https://www.mupromo.com/

Voor de prijs van 49,99 dollar (ongeveer 38,25 euro) krijg je de volgende programma's voor je mac:

- VMware Fusion 4 ($49.99) - Run Windows on your Mac without rebooting
- Drive Genius 3 ($99.00) - Optimize, repair, test, resize and clean up your Mac
- PDFpen 5 ($59.95) - Edit and add text, images and signatures to PDFs
- ForkLift 2.5 ($29.95) - File manager and FTP client
- Typinator 5 ($33.00) - Text expansion solution
- DesktopShelves 2 ($14.99) - Display folders as desktop shelves
- Snapheal ($14.99) - Professional-quality image enhancement utility
- Boom ($10.99) - Boost audio output for your entire system
- Phone to Mac ($24.95) - Copy media from an iOS device to your Mac
- Star Wars: The Force Unleashed: Ultimate Sith Edition ($29.99) - Action game in the Star Wars Universe
- Worms Special Edition ($9.99) - Classic turn-based strategy game

Ik denk dat ik hem wel ga kopen gezien ik VMware Fusion nog steeds een keer wou kopen en op deze manier al die andere programma's er gratis bijkrijg.

Wat vinden jullie ervan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-06 13:17

Hoite

Goed verhaal

Alleen al voor VMware is dit een goede optie, Drive Genius lijkt mij ook een handig programma, de rest lijkt niet heel interessant, maar is altijd mooi meegenomen.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

VMware Fusion kost normaliter 49.99$ maar dan heb je alleen Fusion, nu heb je het met allerlei andere apps. Bij Drive Genius en PDFpen heb je ze nu tegen een lager prijsje (als het je niet om Fusion te doen is) en dit zijn imo ook erg interessante apps. Forklift is ook wel ok maar heb het idee dat ik vaker beter af ben met Finder dan met Forklift. Nou is Forklift ook nog maar een beta versie (2.5 beta 3). Ik heb 'm dan ook maar gekocht. Dat Typinator moet ik nog eens nader bekijken, eens kijken wat dat meer kan dan de auto-aanvul optie in OS X Lion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275034

Iemand ook ervaring met Parallels vergelijkt met VMware Fusion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-06 12:29
ik vind vmware fusion een prettiger pakket, plus de VM's die ik er in maak kan ik ook relatief makkelijk uitrollen over ander vwmare producten.

Voor mij ook de reden om deze licentie maar eens aan te schaffen, tot op heden gebruikte ik virtualbox en heb zowel Parallels als Fusion beide getest omdat ik vbox met zijn java basis nogal een memory-hog was naast mijn IDE die ook onder java draait.

Driving a cadillac in a fool's parade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreytigch
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-07 12:18
Lijkt een beetje op een nieuw concept voor een feest.. 1 headliner om iedereen effe lekker te maken, en her en der wat aanvulling om de avond compleet te maken.. Fusion is mooi, maar ik ga geen pakket van 11 software stukken kopen waarvan ik er maar 1 gebruik.

En even reactie op KiraYoma, ik heb Fusion boven Parallels verkozen, niet alleen omdat ik bekend ben met VMWare, maar ook omdat ik Unity een goeie stap vind en ik met servers en virtualisatie veel VMWare gebruik, wat het uitrollen van een server van mijn Mac Mini naar de DC makkelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bowy3r schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:43:
Lijkt een beetje op een nieuw concept voor een feest.. 1 headliner om iedereen effe lekker te maken, en her en der wat aanvulling om de avond compleet te maken.. Fusion is mooi, maar ik ga geen pakket van 11 software stukken kopen waarvan ik er maar 1 gebruik.

En even reactie op KiraYoma, ik heb Fusion boven Parallels verkozen, niet alleen omdat ik bekend ben met VMWare, maar ook omdat ik Unity een goeie stap vind en ik met servers en virtualisatie veel VMWare gebruik, wat het uitrollen van een server van mijn Mac Mini naar de DC makkelijk maakt.
Ach als je VMWare toch wilt kopen, waarom dan niet die 11 pakketen erbij? Typinator gebruik ik al een poosje en ik vind het een handig programmaatje.. Zo zit er voor iedereen denk ik wel wat bij toch?

Zat al tijdje te denken om VMware fusion aan te schaffen, misschien haalt dit me over de streep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

@Bowy3r: iedereen z'n ding maar je kunt het ook anders bekijken: Fusion kost bij VMware hetzelfde als wat deze bundle kost. Je hebt dus feitelijk gratis extra apps erbij gekregen met een volledige licentie die je kunt proberen.
Maar het allerbelangrijkste vergeet je hier nog wel: je kunt de trial versies downloaden en daarmee aan het testen zodat je kunt bepalen of je de bundle wil kopen of niet. Dat kom je niet zo vaak tegen bij dit soort bundles (iets wat MacUpdate dan ook heel goed doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-07 22:31
Zit er ook aan te denken om deze bundle te kopen. Voornaamste reden zou Fusion zijn. Ik heb alleen het idee dat Parallels beter is. Baseer ik op: Wikipedia: Comparison of VMware Fusion and Parallels Desktop

Forklift is een fijn programma, gebruik het nu om dingen naar S3 te uploaden en mijn files te managen (kopieert sneller dan Finder). Drive Genius is handig, maar niet noodzakelijk denk ik.

En natuurlijk... Worms! Classic. _/-\o_

Rest. Meh.

Vind het trouwens verbazingwekkend dat er nog niet zo diep is ingegaan op deze bundle, had wel wat meer rumoer verwacht :o.

[ Voor 11% gewijzigd door Muncher op 19-03-2012 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikafoort
  • Niet online
Ik gebruik momenteel ook parallels maar ik heb niet het gevoel dat VMware beter of slechter is. Een iets andere benadering. Aankomende dagen eens proberen met VMware. Ik vind de prijs van de bundel erg netjes. Voor mij zouden VMware, Drive Genius en in mindere mate de overige apps interessant zijn.

Edit, het is zelfs mogelijk een 'upgrade' naar VMware te doen vanuit parallels :-)

http://www.vmware.com/products/fusion/overview.html
Upgrade from Parallels
If you have used Parallels Desktop to run Windows on your Mac, VMware Fusion can import your previous Virtual Machines and take them to the next level. With its unique combination of ease of use, performance and stability that can only be delivered by the leader in virtualization, it’s no surprise VMware Fusion is the #1 rated solution by Apple customers to run Windows on a Mac.*

[ Voor 48% gewijzigd door erikafoort op 20-03-2012 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Muncher schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:51:
Zit er ook aan te denken om deze bundle te kopen. Voornaamste reden zou Fusion zijn. Ik heb alleen het idee dat Parallels beter is. Baseer ik op: Wikipedia: Comparison of VMware Fusion and Parallels Desktop
Doe maar niet want dit zijn oudere versies dan de huidig verkrijgbare versies. Beide producten hebben aanzienlijke verbeteringen gekregen, met name Fusion 4.1 is nogal een groot verschil in performance vergeleken met Fusion 4.0. Daarnaast is het lijstje ook niet altijd even juist en moet je voor jezelf beslissen wat voor waarde je aan de genoemde features kent. Het voordeel van deze bundle: je kunt de software proberen voordat je koopt. Iets wat overigens standaard al kan bij Parallels en Fusion. Maak daar gebruik van en beslis daarna welke je het beste ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikafoort
  • Niet online
Ik heb uiteindelijk besloten het niet te doen. Testversie van VMware gedownload maar ik vind Parallels net wat lekkerder werken. VMware zal misschien sneller zijn (is dat te merken voor de 'normale gebruiker'? Maar ik heb nu ook Virtual Box (is gratis) en met die combo heb ik ruim voldoende voor al mijn toepassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonderpa
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:30
Parallels 7 verslaat WMWare Fusion 4 op bijna alle benchmark vlakken.

MacTech Labs: Virtualization Benchmarks
Head-to-Head: How do VMware Fusion 4 and Parallels Desktop 7 for Mac compare?
In the vast majority of overall our tests, Parallels Desktop 7 won. Again, if you count up the general tests (including the top 3D graphics scores), Parallels won 60% of the tests by 10% or more. And, if you include all the tests where Parallels was at least 5% faster, as well as the balance of the 3DMark06 graphics tests, Parallels increased the lead further. In other words, Parallels Desktop 7 beat VMware Fusion 4.0.2 in 74.9% of the general tests we ran, and Parallels was double the speed or more in almost a quarter of the top-level tests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:29
Grote kick maar Macupdate heeft weer een mooie deal voor $49,99. Zie https://deals.macupdate.com/

Er zit onder andere Parallels 8 in, dat kost normaal 95 euro of, voor wie nog op versie 6 of 7 zit, 60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ootz
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-06-2021
Jammer, heb begin december al Parallels 8 gekocht, was anders een goeie deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-07 22:31
Beste leuke deal weer op MacUpdate

* Parallels Desktop 8
* DEVONthink PRO 2
* Prizmo 2
* MacUpdate Desktop
* MotionComposer
* 1K
* iStat Menus 4
* PhotoStyler 6
* DiskAid 6
* Mac Internet Security 2013 (3-pack)

Ik zit al een tijdje op VMware Fusion 4, gekocht tijdens de bundle van vorig jaar. Deze upgrade is daarom wel interessant, vind Prizmo en MIS 2013 ook een goede aanvulling. iStat Menus 4 is ook niet slecht.

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Laatst online: 04-07 15:20
Dank voor de tip, ga deze maar "meenemen" denk ik.
Zat al te denken aan VMware / Parallels voor windows 8 , bootcamp is me te omslachtig zo blijkt.

Is Parralels op een basis late 2012 mini met 16 GB een beetje te doen?
(is dus een dual core, niet de quad core)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fguchelaar
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-06 18:04
Ik draai Parallels 7 op een MacBook Air (i5) en dat draait prima, dus lijkt me geen issue op je Mini.

.Box | Zet de Klok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ootz
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-06-2021
smoken schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 14:26:
Dank voor de tip, ga deze maar "meenemen" denk ik.
Zat al te denken aan VMware / Parallels voor windows 8 , bootcamp is me te omslachtig zo blijkt.

Is Parralels op een basis late 2012 mini met 16 GB een beetje te doen?
(is dus een dual core, niet de quad core)
Met Parralels kan je zelfs je Bootcamp partitie virtueel draaien op osx :)

en uw specs zijn voldoende, verwacht wel niet dat je hoge game-prestaties zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Laatst online: 04-07 15:20
Dank voor de reacties!
Domme vraag wellicht: maar op hoeveel apparaten mag je software als "Parralels" eigenlijk installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

smoken schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 21:32:
Dank voor de reacties!
Domme vraag wellicht: maar op hoeveel apparaten mag je software als "Parralels" eigenlijk installeren?
Volgens de voorwaarden van Parallels mag je Parallels Desktop op 1 mac tegelijk activeren.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senser
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-07 13:20
Bundle ook aangeschaft, eigenlijk puur om Parallels te kunnen gebruiken. Snel mijn Parallels bestelling via Apple.com afgezegd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:56
Blijkbaar mag je onderdelen van het pakket tijdens de aankoop aan anderen schenken. Ik ben alleen geinteresseerd in parallels, als er iemand is die voor andere onderdelen gaat, misschien de kosten delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-07 15:04

page404

Website says no

CopyCatz schreef op zondag 17 maart 2013 @ 22:29:
Blijkbaar mag je onderdelen van het pakket tijdens de aankoop aan anderen schenken. Ik ben alleen geinteresseerd in parallels, als er iemand is die voor andere onderdelen gaat, misschien de kosten delen?
Misschien heb ik wel interesse in de rest. in ieder geval devonthink, prizmo, motioncomposer en istat menus. Neem even contact met me op via DM voor de details als je wil.

/edit: inmiddels aangeschaft en Parallels aan CopyCatz overgedragen :) vanavond maar eens gaan spelen met Devonthink :*)

[ Voor 11% gewijzigd door page404 op 18-03-2013 10:07 ]

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:56
Page404 en ik zitten inmiddels voor een dubbeltje op de eerste rang, dus mijn verzoek is komen te vervallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:53
Dit is inderdaad een interessante deal, zeker omdat ik Vmware fusion al wilde gaan aanschaffen.
Omdat ik een vmware gebruiker ben ipv Parallels Desktopheb ik de volgende vragen:
- Kan PD mijn bootcamp installatie starten in OSX zoals vmware kan?
- Kan ik met PD mijn andere vmware VM's ook runnen?

zo ja, dan is deze bundle een nobrainer :D

Als iemand interesse heeft in:
- Devonthink
- Prizmo
- MotionComposer
- fonts
- iStat
- PhotoStyler

DM dan ff voor vanavond, mits je bereid bent mijn aanschafprijs naar beneden te duwen ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Bossie op 19-03-2013 11:50 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-07 22:30
Wil nu windows gaan aanschaffen om in Parallels te draaien maar tjz wat is dat duur. Want een oem versie gaat natuurlijk niet werken (en die vind ik eigenlijk al hoog in de aanschafprijs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:53
dcl! schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:41:
Wil nu windows gaan aanschaffen om in Parallels te draaien maar tjz wat is dat duur. Want een oem versie gaat natuurlijk niet werken (en die vind ik eigenlijk al hoog in de aanschafprijs).
Je bent eigenlijk net iets te laat. W8PRO Normal and upgrade versions werden tot vorige maand voor een aanbiedingsprijs verkocht (29,95 / 59,95).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Pagina: 1