Edit: De titel heeft de verkeerde functie, onytplayerStateChange had moeten zijn: onYouTubePlayerReady 
Beste Tweakers,
Ik moet (helaas) gebruik maken van het Popcorn (js) framework, alleen geeft dit problemen als het popcorn framework een youtube video moet embedden. Zodra ik dit namelijk doe, dan doet de youtube API niet meer zijn ding en werkt de "onYouTubePlayerReady()" niet meer. Deze functie heb ik nodig om extra informatie van de video te verwerken en deze verder te gebruiken in het script (heb dit zelf al getest door dit tijdelijk eruit te halen, en kwam toen tot de conclusie dat de onYouTubePlayerReady() niet aangeroepen word).
TL;DR: onYouTubePlayerReady() word niet aangeroepen als het Popcorn.js framework de youtube video moet embedden. (Popcorn.js word alleen gebruikt voor de footnote's)
Heeft iemand hier ervaring mee, en/of heeft hier een oplossing voor?
Alvast bedankt!
EDIT: FIXED.
Beste Tweakers,
Ik moet (helaas) gebruik maken van het Popcorn (js) framework, alleen geeft dit problemen als het popcorn framework een youtube video moet embedden. Zodra ik dit namelijk doe, dan doet de youtube API niet meer zijn ding en werkt de "onYouTubePlayerReady()" niet meer. Deze functie heb ik nodig om extra informatie van de video te verwerken en deze verder te gebruiken in het script (heb dit zelf al getest door dit tijdelijk eruit te halen, en kwam toen tot de conclusie dat de onYouTubePlayerReady() niet aangeroepen word).
TL;DR: onYouTubePlayerReady() word niet aangeroepen als het Popcorn.js framework de youtube video moet embedden. (Popcorn.js word alleen gebruikt voor de footnote's)
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| $(document).ready(function() { videoLength = null; pixelsPerSec = null; timeInVideo = null; var example = Popcorn.youtube( '#player', 'http://www.youtube.com/v/aMimeO279YE?version=3&wmode=transparent&enablejsapi=1' ); // add a footnote at 2 seconds, and remove it at 6 seconds example.footnote({ start: 2, end: 6, text: "Pop!", target: "footnotediv" }); |
Heeft iemand hier ervaring mee, en/of heeft hier een oplossing voor?
Alvast bedankt!
EDIT: FIXED.
[ Voor 15% gewijzigd door stategamer op 18-03-2012 21:44 ]