Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ziggo wil geen telecomprovider meer worden

Pagina: 1
Acties:

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Topicstarter
nieuws: Ziggo wil geen telecomprovider meer worden
Nou, daar zijn ze dan iets te laat mee, want ik neem toch echt al een telefoonlijn bij ze af. Dat ze geen mobiel netwerk meer gaan bouwen doet daar denk ik weinig aan af.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:55

arnoudwokke

Redacteur
Je neemt geen telefoonlijn bij ze af, maar een telefoondienst.

Maar verder heb je gelijk, we hebben het woord telecomprovider afgelopen jaren te nauw gebruikt. Zeker omdat ook Ziggo met zijn telefoniedienst moet voldoen aan wettelijke eisen (112 kunnen bellen), zijn ze gewoon telco en is de juiste benaming dus Mobiele Telecomprovider :)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

dcm360 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:11:
nieuws: Ziggo wil geen telecomprovider meer worden
Nou, daar zijn ze dan iets te laat mee, want ik neem toch echt al een telefoonlijn bij ze af. Dat ze geen mobiel netwerk meer gaan bouwen doet daar denk ik weinig aan af.
Die is nog altijd van KPN....

edit: Titel is aangepast: nieuws: Ziggo wil geen mobiele telecomprovider meer worden :)

[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 14-03-2012 14:47 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde