Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ik heb hem ook, ik wil hem ook. Ik heb hem gehad!

Pagina: 1
Acties:

• findftp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-06 17:13
Binnen de pricewatch kun je bij artikelen zien hoeveel mensen hem ook willen hebben of het artikel reeds in bezit hebben.
Wat mij ook interessant zou lijken is hoeveel mensen het artikel in bezit hebben gehad

Misschien niet eens zo moelijk te implementeren omdat er mensen zijn die hem vanzelf eens uit hun inventaris gooien.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:13

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Ik denk dat een koppeling van artikel/inventaris die jij weghaalt, ook niet meer in de database staat na de submit. Dat zou namelijk best veel "dode data" opleveren.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:05
Hm, mijn 5 jaar oude HDD is gestorven, laat ik eerst maar even in de pricewatch zetten dat ik hem gehad heb.

Denk niet dat veel mensen dat zullen doen.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
-> LD

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Gdgt.com doet iets soortgelijks. Dat vind ik wel leuk :)

De inventaris/wenslijst wordt sowieso nog een keer flink onder handen genomen. Wat daar uit vloeit kondigen we vanzelf aan ;)

• findftp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-06 17:13
Tens schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:26:
Hm, mijn 5 jaar oude HDD is gestorven, laat ik eerst maar even in de pricewatch zetten dat ik hem gehad heb.

Denk niet dat veel mensen dat zullen doen.
Het gaat mij dan ook meer om artikelen die ik in mijn inventarislijst heb gehad zoals een router en NAS van 1 jaar oud die ik alweer verkocht heb.
Niet omdat ze slecht waren, maar om andere redenen.
Pagina: 1