Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook 2010 gegevens overzetten naar live mail

Pagina: 1
Acties:

• Basssment
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-09 08:59
Hallo,

Ik heb op mijn nieuwe laptop gebruik gemaakt van outlook 2010 (trail)
nu is deze verlopen en hierin had ik alle gegevens van mijn oude pc/outlook over gezet.
Nu heb ik als alternatief windows live mail ingesteld en alles werkt.
Ik wil alleen graag de contactpersonen over zetten (de mails ook maar dit is minder belangrijk).

Ik heb me helemaal suf gegoogled maar kom nergens een oplossing tegen.
wie weet hier een oplossing of programmatje voor?

ik ben u eeuwig dankbaar na 2 weken rommelen!!! _/-\o_
B

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Huh? Waar loop je dan vast? Meteen de eerste Google-hits geven me een stap-voor-stap uitleg inclusief screenshots? Natuurlijk wel (ook) in het Engels zoeken. Maar ook in het Nederlands, de tweede hit is meteen raak, op Microsoft.com...

In het kader van geef een "hengel ipv. vis" denk ik dus graag even mee met je zoektermen, waar zoek je op? :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Basssment
Ik loop vast op het feit dat dit via een live mail account gaat.
Ik maak gebruik van wlm maar niet van een livemail account maar van mijn provider account.
ik zoek in google op "contactgegevens uit outlook importeren in live mail"en de eerste 20 opties werken niet of geven aan dat het niet kan.

Dus kom maar op met die hengel... Mogelijk heb ik een bamboe hengel terwijl ik een werphengel nodig heb ;)

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-11 15:16

lier

MikroTik nerd

offtopic:
Met elke hengel kan je vissen...soms hoef je alleen je aas aan te passen
ik zoek in google op "contactgegevens uit outlook importeren in live mail"en de eerste 20 opties werken niet of geven aan dat het niet kan.
Wat werkt niet en/of wat kan niet?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• Basssment
Ik kan geen pst inladen in wlm.
omdat ik op win 7 werk kan ik niet eerst outlook expres installeren en bestanden van daar uit overzetten.
ik kan geen csv inladen en importeren lukt ook niet (omdat pst niet word ondersteund).

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Je kunt je contactpersonen in Outlook toch wel exporteren naar CSV? En die kun je dan in Windows Mail toch weer importeren.

(je hebt het toch over Windows Mail en niet over de Live Mail / hotmail / webbased email?)

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Hengels FTW :+
Basssment schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:19:
Je wilt niet dergelijke lange specifieke zoektermen gebruiken: iets als "import contacts outlook live mail" werkt prima, evt. "import contacts outlook live mail -express" -> http://www.technipages.co...to-windows-live-mail.html Of dan werkt: geen idee: overigens heb ik nooit Live Mail gebruikt dus mijn enige kennisbron is Google etc :P

Of NL: "Contactpersonen exporteren Outlook Live Mail" -> http://office.microsoft.c...ive-mail-HA010173395.aspx

Trouwens ga ik zelf altijd liever een half dozijn verschillende zoektermen gebruiken dan drie blz aan zoektermen door te lezen. Dat gaat vaak beter.

Anyway, ondertussen is het duidelijk dat je best wat opties tegenkwam naar dat die niet werken zonder hotmailadres. Geen idee, ik doe niet aan WLM :+ Kan je niet tijdelijk ook een hotmailadres koppelen en die contacts dan kopieren?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Basssment
Nou uiteindelijk is het me gelukt.
Wat bleek nu, het csv bestand dat ik had aangemaakt wes corupt.
Ik heb alles is een hotmail account (nieuw aangemaakt) ingeladen.
Aan gemeld in livemail opnieuw van daar uit geexporteerd en hotmailafgemeld en geimporteerd en draait als een tierelier.

Allemaal bedankt voor het mee denken.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Aaah. Da's een ander verhaal ja. Had ik niet zien aankomen.

[ Voor 29% gewijzigd door F_J_K op 14-03-2012 17:11 ]

Pagina: 1