Ik heb een nieuw Ziggo modem/router combinatie toegestuurd gekregen. Geinstalleerd en werkt prima. Alleen kan ik nu niet in mijn switch en access point komen (werken wel prima). Deze waren voorheen gewoon via het standaard IP adres bereikbaar. In de instelpagina van het modem zie ik wel dat ze een IP adres toegewezen hebben gekregen, maar ook als ik dat intype, heb ik geen toegang. Het netwerk heeft 192.168.178... adressen terwijl het standaard IP adres van het access point en switch 192.168.1... zijn.
Ik heb de switch gereset naar de fabrieksinstellingen, maar geen resultaat. Overigens heb ik een 2e nieuw accesspoint geinstalleerd, nadat het modem was geinstalleerd en dat is prima via het door het modem toegekende IP adres te bereiken.
Weet iemand hoe ik weer toegang krijg tot de switch en eerste accesspoint? Heb overigens ook zowel de switch als het accesspoint direct op een pc aangesloten. Geen success.
Ik heb de switch gereset naar de fabrieksinstellingen, maar geen resultaat. Overigens heb ik een 2e nieuw accesspoint geinstalleerd, nadat het modem was geinstalleerd en dat is prima via het door het modem toegekende IP adres te bereiken.
Weet iemand hoe ik weer toegang krijg tot de switch en eerste accesspoint? Heb overigens ook zowel de switch als het accesspoint direct op een pc aangesloten. Geen success.