Wie kan mij vertellen welke kaart ik het beste kan aanschaffen. Let op ik heb geen AGP slot ter beschikking dus het moet een met PCI slot zijn.
Ik wil hiermee games spelen
Ik wil hiermee games spelen
Verwijderd
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Verwijderd
Verwijderd
Zo oud? Mìjn pc is anderhalf jaar uit en heeft ook geen AGP-slot. Je doet alsof zijn comp uit de oertijd stamtOp zaterdag 24 maart 2001 20:41 schreef Apoc2 het volgende:
Als je mobo zo oud is dat je geen eens een AGP slot heeft vraag ik me af of alleen je VGA kaart upgraden voldoende is.
Geef iets meer geld uit aan een nieuwe bak zou ik zeggen.
Wnat als je nu een PCI kaart koopt dan kun je die straks niet menemen naar een nieuw systeem (kan uiteraard wel, maar dan mis je het vooreel van AGP)
met papier mache kun je alles maken!!
Er zijn zat moederborden zonder AGP-slot hoor, daar zit een AGP-kaart onboard. Ik weet natuurlijk niet of dat hiet het geval is, maar jij weet ook niet of het niet zo is. Dus niet gelijk gaan gillen, zonder dat je alles weet.Op zaterdag 24 maart 2001 20:41 schreef Apoc2 het volgende:
Als je mobo zo oud is dat je geen eens een AGP slot heeft vraag ik me af of alleen je VGA kaart upgraden voldoende is.