Toon posts:

3D VGA kaart met PCI slot?????

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij vertellen welke kaart ik het beste kan aanschaffen. Let op ik heb geen AGP slot ter beschikking dus het moet een met PCI slot zijn.

Ik wil hiermee games spelen

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08 14:03
Zo'n voodoo kaartje denk ik dan..

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 15:05

Sick Nick

Drop the top!

of een pci uitvoering can de GF2 MX

Verwijderd

Hier een lijst:
ATI Radeon:
ATI Radeon 32MB SD-RAM PCI+TV out

NVIDIA Geforce 2 MX:
Creative 3D Blaster Blaster Geforce 2 MX PCI
Hercules 3D Prophet II MX PCI

NVIDIA TNT2:
Powercolor Sniper2 CTNT2P
Powercolor Sniper2 CTNT2P-TV+TV out

NVIDIA TNT2 Model 64:
Powercolor Sniper2 CM64P
Powercolor Sniper2 CM64P-TV+TV out

Verwijderd

voodooo 5 5500 is dan wel leuk...

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:22
ligt heel erg aan je hardware is je config 400 mhz of lager ga dan voor een voodoo3 kaartje deze is namelijk wat minder afhankelijk van de processor anders een tnt2, gf2mx

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-07 05:24
voodoo kaart halen...geforce mx is langzamer als je een snellere cpu hebt, vooral in pci uitvoering...
btw: voodookaarten scalen goed mee, bij een langzame cpu loopt een voodoo (ook de 3) langzamer als de concurentie..

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Verwijderd

Als je mobo zo oud is dat je geen eens een AGP slot heeft vraag ik me af of alleen je VGA kaart upgraden voldoende is.

Geef iets meer geld uit aan een nieuwe bak zou ik zeggen.

Wnat als je nu een PCI kaart koopt dan kun je die straks niet menemen naar een nieuw systeem (kan uiteraard wel, maar dan mis je het vooreel van AGP)

Verwijderd

Op zaterdag 24 maart 2001 20:41 schreef Apoc2 het volgende:
Als je mobo zo oud is dat je geen eens een AGP slot heeft vraag ik me af of alleen je VGA kaart upgraden voldoende is.

Geef iets meer geld uit aan een nieuwe bak zou ik zeggen.

Wnat als je nu een PCI kaart koopt dan kun je die straks niet menemen naar een nieuw systeem (kan uiteraard wel, maar dan mis je het vooreel van AGP)
Zo oud? Mìjn pc is anderhalf jaar uit en heeft ook geen AGP-slot. Je doet alsof zijn comp uit de oertijd stamt ;)

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 11:33

Servowire

prutser:~#

Die PCI kun je later als 2e videokaart gebruiken.

Doe ik nu ook, heb je 2 desktops

met papier mache kun je alles maken!!

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-08 14:20
zou dan een gf2mx nemen: snel, goedkoop, T&L (gaat toch belangrijk worden denk ik)

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op zaterdag 24 maart 2001 20:41 schreef Apoc2 het volgende:
Er zijn zat moederborden zonder AGP-slot hoor, daar zit een AGP-kaart onboard. Ik weet natuurlijk niet of dat hiet het geval is, maar jij weet ook niet of het niet zo is. Dus niet gelijk gaan gillen, zonder dat je alles weet.

Verwijderd

voodoo 5 5000 pci, fl 199 bij alternate
Pagina: 1