[Windows 7 x64] Windows update faalt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:53
Beste Tweakers,

Er waren vandaag 10 updates voor mijn Windows 7 Ultimate 64 bits systeem. 1 update wil echter niet installeren, deze mislukt de hele tijd. Het betreft de Update for Games for Windows Software 3.5. ik krijg steeds foutmelding 80070643. Hetgeen wat op de Microsoft support page staat heb ik al uitgevoerd, maar zoals in 90% van de gevallen heeft dat niet geholpen.
Raar dat het niet lukt, het liefst zie ik deze update gewoon geïnstalleerd worden.

Alvast bedankt.

[ Voor 16% gewijzigd door -Edwin- op 13-03-2012 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leg even uit wat je precies hebt gedaan. "Wat op de MS support page staat" is nogal summier. Is ook niet duidelijk welke pagina je bijv. hebt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:31:
Leg even uit wat je precies hebt gedaan. "Wat op de MS support page staat" is nogal summier. Is ook niet duidelijk welke pagina je bijv. hebt gebruikt.
Ik heb de nummer van de foutmelding gevolgd. Op de MS site staat dan dan ik Microsoft Fix It uit moet voeren. Nadat ik dat heb gedaan was het probleem niet verholpen. Verder was er een tweede methode waarbij ik .NET framework moest herstellen. Ook dat heb ik gedaan, helaas zonder resultaat. Verder heb ik niet gekloot aan Windows Update oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Gisteravond, ook wat trouble gehad, en na veel klikken kwam ik hier terecht.
Even een resetje draaien (volgens de beschrijving) en hij deed het weer bij mij. Let op hij verwijderd het cache geheugen, en je kan dus de lijst met de voorgaande update's dus niet meer zien, maar de update's blijven wel op de computer geïnstalleerd staan. Daarna even Windows update draaien (duurt lang omdat ie alles opnieuw moet maken en schrijven *O*) en dan moet alles als het goed is werken *O*. Heb hier geen schade door gehad, maar het is wel altijd own risk, dus maak even een herstelpunt aan. (ook gedaan)

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Nivida_intel schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:53:
Gisteravond, ook wat trouble gehad, en na veel klikken kwam ik hier terecht.
Even een resetje draaien (volgens de beschrijving) en hij deed het weer bij mij. Let op hij verwijderd het cache geheugen, en je kan dus de lijst met de voorgaande update's dus niet meer zien, maar de update's blijven wel op de computer geïnstalleerd staan. Daarna even Windows update draaien (duurt lang omdat ie alles opnieuw moet maken en schrijven *O*) en dan moet alles als het goed is werken *O*. Heb hier geen schade door gehad, maar het is wel altijd own risk, dus maak even een herstelpunt aan. (ook gedaan)
Deze onthoud ik! Mocht ik in de toekomst weer problemen krijgen dan voer ik dit uit. Ik heb die update gewoon genegeerd. Ik vind het op dit moment niet zo een probleem dat ik niet de nieuwste Games for Windows heb. Gebruik het toch nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:20
Hier hetzelfde probleem. De security updates van maart zorgen ervoor dat de zaak post-boot blijft hangen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

@zeef heb je windows update dan gereset???

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Werkt niet, de batch file komt niet bij een aantal update gegevens en ik kan het proces niet killen. :( Geschiedenis blijft niet leeg dus. :X

[ Voor 15% gewijzigd door zeef op 14-03-2012 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:39
:? Hier ook win7 ultimate 64 (uk).

Heb alleen 9 updates, en geen 'Update for Games for Windows Software 3.5'.

Ook niet bij optional.

aanvulling: afgezien van de standaard spelletjes ook geen (MS)-games geïnstalleerd.

[ Voor 23% gewijzigd door Tens op 14-03-2012 19:11 ]

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Hij blijft dus hangen op : "De updates worden geconfigureerd, start de computer niet opnieuw op". Dan moet ik hem geforceerd uitzetten, booten naar veilige modus, dan wordt de foute update verwijderd en strat hij normaal op. Maar bij het uitzetten begint het weer van voorafaan. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:39
Als je windows update zet op: 'download updates, but let me decide wether to install'

Ben je er dan niet vanaf?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Heb je het batch file wel als admin uitgevoerd. En nog belangerijker, staan laat je pc alle bestanden zien, is wel belangerijk

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Nivida_intel schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:07:
Heb je het batch file wel als admin uitgevoerd. En nog belangerijker, staan laat je pc alle bestanden zien, is wel belangerijk
Nee en ja... 8)7 Nu werkt het wel. Hopen dat de updates nu wel doorgaan.

Nee dus. History was wel gereset maar hij blijft hangen op de beveiliginsupdates. :X

[ Voor 12% gewijzigd door zeef op 17-03-2012 01:20 ]

Pagina: 1