Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Programma voor maken stratenplan?

Pagina: 1
Acties:

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:51
Ik heb google al aardig afgestruind maar kon helaas niets behulpzaams vinden.

Ik zoek een programma waarmee je auto-, spoor- en waterwegen en andere dingen kunt tekenen op een kaart van bijvoorbeeld Nederland (zoals google maps). Met de hand tekenen is geen optie voor me, daar ben ik te slecht en ongeduldig voor helaas.

Weet iemand misschien zo'n programma of wordt dit spul allemaal met de hand getekend?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:43

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Zijn deze dingen er niet gewoon al of wat wil je specifiek nog doen dan?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:51
Ik heb wat ideeën in de kop over hoe het in de omgeving beter kan mbt de ligging van wegen enzo.
Wat ik ongeveer zoek is dat je op een al bestaande kaart (zoals google maps bijv.) dus nieuwe wegen erbij kunt tekenen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:48
Kijk even hoe men het bij OpenStreetsMap (OSM) doet. Daar zijn van oorsprong de meeste straten door vrijwilligers geplot.

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.