[iPhone 4S] Internetverbinding valt steeds weg

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-09 23:03
Beste mensen,

Ik heb al sinds vorig jaar een iPhone 4S 32GB met een Vodafone iPhone200 abonnement, maar sinds 2 weken valt mijn internetverbinding om de haverklap weg. Ik heb al met Vodafone gebeld en die zeggen dat er wel verbinding is, maar dat het waarschijnlijk een (bekend) probleem van de iPhone is.
Ik moet om de haverklap in de instellingen bij datanetwerk op "Stel opnieuw in" klikken, dan heb ik weer voor een paar minuten verbinding en dan is ie weer weg.

Het advies van vodafone: telefoon resetten en als het probleem dan nog aanhoudt, naar de winkel gaan om de simkaart te laten testen.

Maar ik wil eerst hier aan jullie vragen of iemand bekend is met dit probleem en helpt het resetten wel? Ik doe hem liever niet resetten natuurlijk.

Ik heb eergister de 5.1 software geupdate, maar het probleem blijft.

Kortom, is iemand bekend met dit probleem en wie weet de juiste oplossing?

Alvast bedankt,

Grtz Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-10 13:14

BioHazard

*\o/*

Ik heb hier en daar wel gelezen dat Vodafone was slechte sims in omloop heeft oid. Ikzelf heb dit probleem ook, zogauw ik geen WiFi meer heb, heb ik vaak gewoon geen verbinding via 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Heb jij daar nooit iets mee gedaan dan? Ik vind het bijzonder irritant namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-10 13:14

BioHazard

*\o/*

metallicattim schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:58:
Heb jij daar nooit iets mee gedaan dan? Ik vind het bijzonder irritant namelijk!
Ik zit haast overal op Wifi, dus ik merk er niet zo heel veel van. Maar ik ben van plan een keertje naar Vodafone te gaan voor info/nieuwe sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Maar gezien de reacties die uitblijven, lijkt me dit dus geen bekend/algemeen probleem?!?

-edit-
Wel apart dat sinds ik met Vodafone gebeld heb, het probleem een heel stuk minder geworden is :X

[ Voor 37% gewijzigd door metallicattim op 15-03-2012 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Probook8979
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-09 14:51
metallicattim schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 19:35:
Maar gezien de reacties die uitblijven, lijkt me dit dus geen bekend/algemeen probleem?!?

-edit-
Wel apart dat sinds ik met Vodafone gebeld heb, het probleem een heel stuk minder geworden is :X
Serius?, en nu?, heb je t nog steeds een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Ik heb er nog steeds last van ja, alleen minder, het is niet meer om de 5 min dat ik moet resetten, maar zeker wel een keertje of 5-10 per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-07 08:30
metallicattim schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:55:
Ik heb er nog steeds last van ja, alleen minder, het is niet meer om de 5 min dat ik moet resetten, maar zeker wel een keertje of 5-10 per dag.
het kan ook aan je iphone liggen. ik zit op het t-mobile netwerk en heb sinds een weekje last van geen service momenten. na 5 min krijg ik weer langzaam signaal of ik moet hem in airplane mode zetten en weer terug. ik ga zaterdag naar a'dam om te kijken wat de genius voor mij kan betekenen want mensen om mij heen met een 4s die op het t-mobile netwerk zitten hebben geen problemen. Ook heb ik mijn simkaart verandert maar het probleem is er nog steeds.

Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261

Pagina: 1