Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Fout bij het maken van een dvd

Pagina: 1
Acties:

• michelv5
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-07-2024
Hallo allemaal,

Ik wil een dvd maken van de vakatiefilmpjes deze staan in avi formaat en hiervoor gebruik in in windows 7 het programma windows dvd branden. Hiermee kan je een menutje maken en dan via het menu de verschillende filmpjes oproepen.

Dit is tijden goed gegaan alleen sinds gister werkt dit niet meer. Ik krijg telkens een fout melding namelijk de volgende: "De eigenaars-SID op een per-gebruikerabonnement bestaat". Rechts onder staat het balkje op 99% en staat er Schijf voltooien.

Wat kan dit zijn en hoe kan ik dit verhelpen?

Groet,
Michel

Verwijderd

Bekijk de rechten op het bestand eens, bestand aanklikken, rechter muisknop, eigenschappen, tabblad beveiliging? (security in het engels in ieder geval) en dan kun je eventueel geavanceerd klikken, eigenaar? (owner in het engels, 3e tabblad in ieder geval) edit, je eigen user selecteren en apply klikken.

• michelv5
Ik ben gemachtigd voor volledig beheer. volgens dat scherm van jou. Ik heb de stappen nog eens na gedaan en het geeft nog dezelfde melding.

Verwijderd

Maar ben je ook de eigenaar?

En heb je ook volledige rechten op waar je naar weg probeert te schrijven? Ik ken het programma niet, schrijft hij het eerst in DVD structuur op de harde schijf?

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 16:18 ]

• michelv5
Huidige eigenaar is ook mijn account.

Het schrijft eerst op de harde schijf en daarna op dvd. Het maakt van de avi bestanden een video_ts map en daarna schrijft hij het naar de dvd. Het werkt hetzelfde als convertxtodvd en nero. Nero werkte ook niet..

[ Voor 75% gewijzigd door michelv5 op 13-03-2012 16:30 ]

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:57

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Via Google kun je aardig wat mogelijke oplossingen vinden als je zoekt op de Engelse versie van de foutmelding ("The owner SID on a per-user subscription doesn't exist")

Rail Away!

Pagina: 1