Geen bestemmingspagina data in Analytics

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerKleinePunkt
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

DerKleinePunkt

Es gibt keine kleinen Punkte!

Topicstarter
Sinds 8 maart heb ik in Analytics geen data meer onder het kopje "Bestemmingspagina's" (verkeersbronnen > zoekmachine optimalisatie). Deze gegevens zijn afkomstig van de koppeling met de webmastertools. Ben ik die enige die tegen dit probleem aanloopt of is dit ook bij jullie het geval?

Ben mijn stappen nu aan het herleiden De laatste aanpassingen zijn bij de optie internal search en "e-commerce website" geweest. Zie ik misschien iets over het hoofd? Suggesties zijn uiteraard welkom.

Ein kleiner Punkt in einer grossen Welt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 22:26

André

Analytics dude

Er lijkt een bug te zijn, gisteren had ik die data nog wel, nu niet meer. Wellicht zijn ze zaken opnieuw aan het berekenen. Zie het bij heel veel accounts, niets om zorgen over te maken ;)

[ Voor 20% gewijzigd door André op 13-03-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerKleinePunkt
  • Niet online

DerKleinePunkt

Topicstarter
Lijkt er inderdaad op. Maar het kan nog gekker merkte ik zonet. Aanmelden op account A toen was er in ene wel data. Aanmelden via gedeelte account B is er opeens geen data. Weer met hoofdaccount A aanmelden en poef weg is de data.

Leipe shit moet ik zeggen :)

En nu ga ik weer proberen om me geen zorgen te maken..... B)

[ Voor 33% gewijzigd door DerKleinePunkt op 13-03-2012 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerKleinePunkt
  • Niet online

DerKleinePunkt

Topicstarter
Status update. Alhoewel ik nog steeds meer dan de door Analytics aangegeven twee kalenderdagen aan data "mis", vier kalenderdagen om precies te zijn, wordt de data van 7 tot en met 9 maart nu wel weergegeven.

[ Voor 14% gewijzigd door DerKleinePunkt op 14-03-2012 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Ik heb het ook even gecheckt, en bij mij loopt het t/m de 11e, afgelopen zondag. Ik denk dat André right on the mark is en ze aan het berekenen zijn. Weinig spannends zolang de dagen worden bijgewerkt, het loopt alleen wat achter :)

LinkedIn
Instagram