Youtube fullscreen geeft vreemde strepen in Chrome browser

Pagina: 1
Acties:
  • 1.660 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Beste Tweakers,

Ik ben sinds een aantal weken in het bezit van een nieuwe laptop. Op deze laptop heb ik een klein probleem met betrekking tot het bekijken van een Youtube filmpje in de Chrome browser. Om de (+/-) 10 keer gaat dat ik een filmpje van Youtube in fullscreen modus zet, laat deze verticale strepen zien op het beeldscherm. Dit is simpel te verhelpen door deze weg te drukken (escape) en opnieuw op fullscreen te drukken, maar dit is niet de bedoeling.

Is er hier iemand die hier een oplossing voor weet?

In FF en IE heb ik deze problemen (nog) niet voor zien komen, ondanks dat ik als test heel veel filmpjes achter elkaar heb aangeklikt. Het lijkt dus echt aan Chrome te liggen.

Een voorbeeld van mijn probleem is hier te bekijken: Link naar Dropbox foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 23:59

Wiethoofd

Broadcast TOM

Eens handmatig Flash updaten? (of je zit in de html5 versie te kijken, dan zou er een codecfoutje kunnen zijn)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
'You have version 11,1,102,63 installed', volgens de Adobe website de laatste versie. Daar ligt het dus niet aan, dunkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Er is een 11.2.202.221 RC 1 die je kan proberen. En anders een herinstallatie van de huidige stable versie proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Bedankt voor je snelle antwoorden, Wiethoofd. Nu zal ik iets heel erg verkeerd doen, maar ik krijg 11.2.x niet werkende. Ik heb 11.1.x gedeïnstalleerd via het configuratiescherm, 11.2.x geïnstalleerd, maar toch als ik met mijn rechtermuisknop op een youtube filmpje druk staat er 'Informatie over Flash Player 11.1.x'. Wat doe ik dan nog fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:49

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Welke grafische kaart en driver heb je?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik heb dit probleem ook... ik denk dat het komt door de schakeling van videokaart als het goed is heb jij ook twee videokaarten in je laptop... hij schakelt over van de intel naar de nvidia? (bij mij iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Ook zo'n leuk probleem. Ik heb een NVIDIA GeForce GT 610MX (2gb), stuurprogramma 8.17.12.8564.
Deze heb ik laatst al geprobeerd te updaten (deze gaf aan dat er een update voor was). Echter kan ik op de NVIDIA website nergens een correcte update vinden. Is de kaart te nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Voor die videokaart kom ik alleen op http://laptopvideo2go.com een driver tegen, op de Nvidia site zelf is hij idd niet te vinden, en anders moet je op de site van de fabrikant van je laptop kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Volgens de website van de fabrikant (Asus) is dit ook de nieuwste versie. Verder kan ik met de website laptopvideo2go.com niet heel veel opschieten. Vreemde zaak allemaal.

Via de NVIDIA site ging het ook al raar. Daar gaf de site aan dat ik een update kon doen. Eenmaal het bestand gedownload die de website had aanbevolen, werkte het bestand niet omdat mijn kaart toch niet goed was. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkforcess
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 24-03-2022
De hardwareversnelling uitschakelen
Volg voor Chrome de onderstaande instructies:

Ga naar 'Meer'.
Selecteer 'Instellingen'.
Klik of tik onder aan de pagina op 'Geavanceerd'.
Schakel onder 'Systeem' de optie 'Hardwareversnelling gebruiken indien beschikbaar' uit.
Als je een andere browser dan Chrome gebruikt, kun je in de Help-content van deze browser lezen hoe je hardwareversnelling uitschakelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dank voor de tip @darkforcess en welkom op GoT. :)

Ik sluit dit topic, om te voorkomen dat er mensen zijn die niet doorhebben dat het een oud topic is en bijv gaan beginnen over Flash.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.